וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הוגרלה מול ווז'ניאקי באליפות אוסטרליה

הגרלה קשה לישראלית מול הדנית (11 בטורניר). אובזילר הודחה במוקדמות, סלע רחוק ניצחון מכניסה לסיבוב הראשון

הלילה (בין חמישי לשישי) נערכה הגרלת אליפות אוסטרליה הפתוחה, הגראנד סלאם הראשון בעונת הטניס. המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, דורג ראשון בטורניר אצל הגברים, ואילו אצל הנשים היתה זו הסרבית ילנה יאנקוביץ'. מי ששמו עדיין לא התנוסס על לוח המשחקים של הסיבוב הראשון הוא המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, אבל הוא מתקרב לכך, כשהלילה ניצח את ג'ובאני לאפנטי מאקוודור 3:6, 4:6. עוד ניצחון אחד, וסלע בפנים.

הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, קיבלה הגרלה קשה והיא תתמודד בסיבוב הראשון מול הדנית הלוהטת (תרתי משמע) קרוליין ווז'ניאקי, המדורגת 11 בטורניר. ווז'ניאקי שיחקה לראשונה באוסטרליה בשנה שעברה ונעצרה בשמינית הגמר. הדנית בת ה-18 מדורגת 12 בעולם, ופרצה קדימה בחודשים האחרונים, במקביל לדעיכתה של פאר.

מי שסיימה את דרכה במוקדמות אליפות אוסטרליה היא ציפי אובזילר. הישראלית בת ה-35 הפסידה הלילה בסיבוב המוקדמות השני 7:6, 6:4 לאורסולה רדוואנסקה מפולין.

יואיט הולך להזיע

בינתיים, ההגרלה סידרה שנדאל יתמודד בסיבוב הראשון נגד כריסטופר רוחוס הבלגי. רוג'ר פדרר, שזכה שלוש פעמים בטורניר, דורג שני, ויתמודד בפתיחה נגד אנדראס ספי האיטלקי.

לייטון יואיט המקומי יתמודד מול המדורג 13, הצ'יליאני פרננדו גונזאלס, באחד העימותים המעניינים של הסיבוב. הבריטי אנדי מארי (מדורג 4) סומן בכפייבוריט לזכייה על ידי סוכנויות ההימורים, והוא יפגוש בסיבוב הראשון את אנדרי פאבל הרומני. המדורג 3 בטורניר ואלוף שנת 2008, נובאק דג'וקוביץ', עלה ישירות לסיבוב השני, והוא צפוי לפגוש בו את המנצח בין ג'רמי שארדי הצרפתי ומרכוס דניאל הברזילאי.

הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו (מדורג 8) הוגרל נגד הגרמני מישה זברב, והאמריקאי מרדי פיש (מדורג 23) קיבל את סם גרות' האוסטרלי. בן ארצו של פדרר, השווייצרי סטניסלס וורינקה (מדורג 15) יתעמת עם איבו מינאר הצ'כי. הצרפתי גאל מונפיס (מדורג 12) יתחרה עם הארגנטינאי מרטין וסאלו ארקואלו, והמנצח בין השניים יפגוש בסיבוב השני את מיכאיל יוז'ני או סטפן קובק האוסטרי.

המדורג 6 ז'יל סימון הצרפתי, הוגרל נגד פאבלו אנדויאר הספרדי, ואילו ג'יימס בלייק (מדורג 9) עלה ישירות לסיבוב השני, כמו גם בן ארצו אנדי רודיק (מדורג 7) וריינר שוטלר הגרמני (מדורג 30). הצרפתי ג'ו ווילפריד טסנגה (מדורג 5), הפינאליסט של 2008, יזיע מול חואן מונאקו הארגנטינאי, והמנצח מבין השניים ייאבק עם המנצח בין איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי ואיגור קוניסטין הרוסי.

צמרת הנשים אמורה לשייט

אצל הנשים, המדורגות ראשונות לא קיבלו הגרלה מסובכת מדי. יאנקוביץ' תפגוש איבונה מיושברגר האוסטרית, ואילו השנייה בדירוג סרינה וויליאמס תתעמת עם מנג יואן הסינית. השלישית דינארה סאפינה תפגוש את בת ארצה, הרוסיה אלה קודריאבצבה. הרביעית אלנה דמנטייבה תתמודד נגד הגרמניה כריסטינה בארואיס. החמישית אנה איבנוביץ' הנאווה תתעמת עם ג'וליה גורגס הגרמניה, והשישית ונוס וויליאמס תאבק באנג'ליק קרבר הגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully