וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ הופנהיים ודאד איביסביץ' עלול להיעדר חודשים

הבוסני של הקבוצה המפתיעה, שכבש 18 שערים ב-17 משחקים, נפצע ברצועה בברכו. בקבוצה נערכים להביא חלוץ בעל שיעור קומה שיחליפו

ודאד איביסביץ', חלוצה המצוין של קבוצת הופנהיים המפתיעה, עלול להיעדר תקופה ארוכה. בקבוצה הביעו חשש כי מלך השערים של הובונדסליגה עד כה קרע את הרצועה בברכו הימנית באימון הקבוצה. אם אכן יתברר הדבר כנכון בבדיקות שיעבור החלוץ, הוא יושבת לתקופה של מספר חודשים ולמעשה יגמור לו את העונה.

"לצערנו, האבחנה הראשונית אחרי משחק האימון של הקבוצה בספרד נגד המבורג הייתה שהוא קרע את הרצועה. תקופת ההחלמה מוערכת במספר חודשים", נאמר בהודעה שהוציא המועדון הגרמני.

הופנהיים מוליכה את הליגה הגרמנית בזכות הפרש השערים עדיף על זה של באיירן מינכן. הקבוצה הגרמנית היא הפתעת העונה בגרמניה ואירופה, כשהיא מצליחה להתמודד ולעשות חיל מול הקבוצות החזקות והמוכרות של גרמניה. החלוץ הבוסני, 24, הצטרף לקבוצה כאשר זו הייתה בליגה השנייה והעונה הוא לא מספיק להפציץ כאשר הוא כבר חתום על 18 שערים ב-17 משחקים. הבונדסליגה תתחדש בעוד שבועיים לאחר שיצאה לפגרת החורף הארוכה שלה.

"זו מכה גדולה. אנחנו מקווים שהוא יכול לחזור מהר ככל האפשר", אמרו במועדון. שחקן הקבוצה טוביאס וייס אמר כי מאמן הקבוצה, רלף רנגניק, אמר לאחר פציעתו של איביסביץ', כי הופנהיים תעשה מאמץ להחתים חלוץ בעל שיעור קומה שיחליף את איביסביץ' בחלון ההעברות בינואר. "אנחנו צריכים להיות פעילים בחלון ההעברות", צוטט המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully