וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למוכר ולטוב

אחרי פגרה ארוכה, ליגת העל והליגה הלאומית חוזרות ואיתם ההימורים הנוחים יותר על הזירה המוכרת. הנה שני טורים שיכולים לסדר לכם אחלה סוף שבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.368 (10 ש"ח יניבו 114 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל עכו - עירוני רמת השרון. אחרי הפגרה עכו מקווה להמשיך ולשמור על המקום שממנו עולים לליגת העל. עוד לפני הפגרה הם השיגו ניצחון על הפועל רעננה הבינונית 0:1 וקיבלו דחיפה קדימה, כשלפניהם יריבה נוספת מהשרון, שעשויה לסחוט תיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 4: מכבי הרצליה - עירוני קרית אתא. הרצליה הצליחה לצאת קצת מהבוץ לפני הפגרה אחרי שהשיגה שני ניצחונות רצופים על הפועל ירושלים והפועל כפר סבא ותקווה שהפסקת הליגה לא תפגע בה. את הקבוצה החלשה ביותר בליגה, עירוני קרית אתא, שנמצאת עם רגל וחצי בליגה א', היא אמורה לנצח. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 33: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד. אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, הפועל תל אביב ממשיכה לחלום על מאבק אמיתי על האליפות. האדומים, שהצליחו לחזור להציג כדורגל חיובי בשבועות האחרונים, פוגשים כעת את אשדוד, שההתקפה היא הצד החזק שלה, מה שאומר שלפחות בהיבט הזה הולך להיות לה קשה. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 4.86 (10 ש"ח יניבו 49 ש"ח)

משחק מספר 44: מכבי פתח תקווה - מכבי חיפה. חיפה מקווה לשכוח מהר את ההפסד בבעיטות מ-11 מטר בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב, אך תנסה לקחת משם את היכולת וההזדמנויות גם למפגש מול רוני לוי, שיערוך הופעת בכורה על הקווים של פתח תקווה. חיפה נראית קבוצה מסוכנת יותר ואמורה לנצח. ההימור: 2 (1.5)

משחק מספר 64: גבעת שמואל (2+) - גלבוע/גליל עליון. גבעת שמואל סיימה רצף של ארבעה הפסדים במחזור האחרון אחרי שהפתיעה את הפועל חולון ותקווה גם בבית להמשיך לדהור מעלה בטבלה. אלא שגלבוע/גליל היא קבוצה טובה יותר ואמורה לנצח. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 73: נאנט - בורדו. אחרי שעלתה לחצי גמר הגביע בצרפת, בורדו תקווה להמשיך עם היכולת גם בליגה נגד נאנט מהמקום ה-15. כשהיא יודעת שהיא רחוקה רק נקודה מהאלופה, ליון, היא תעשה הכל כדי לסיים עם ניצחון שעשוי להעלות אותה אפילו למקום הראשון. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully