וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרלשווילי סיכם במכבי ת"א: "לא מצטער שלא הגעתי כבר בקיץ"

16.1.2009 / 10:20

מגנה של ויטסה הושאל לצהובים, ועבר את הבדיקות הרפואיות: "זה מועדון גדול שצריך להיות הכי גבוה שיש". קמאנאן סגר בסיבאספור

רענן ברנובסקי

צילום ועריכה: נעם אשל

חיים מגרלשווילי, מגנה של ויטסה ארנהיים, סיכם אמש (חמישי) במכבי תל אביב. המשא ומתן עם המגן הישראלי חודש השבוע ובמועדון עשו מאמץ כדי להגיע עמו להבנות ולהחתימו בקבוצה עד סוף העונה. מגרלשווילי נחת הלילה בישראל, עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות והוא צפוי לחתום בקבוצה באופן רשמי.

"מבחינת כושר, אני יכול לשחק כבר במחזור הקרוב"

מגרלשווילי נכח היום באימון מכבי תל אביב בקרית שלום, ומחר הוא יעבור בדיקה רפואית נוספת. כל פרטי העברתו כבר סוכמו. "אני מאוד שמח לחזור לישראל, במיוחד למכבי תל אביב", אמר מגרלשווילי. "אני לא מצטער שלא הגעתי כבר בקיץ, אני לא מצטער על דבר. מכבי תל אביב אמנם בתחתית עכשיו, אבל זה מועדון גדול שצריך להיות הכי גבוה שיש, ואנחנו נעשה את זה. מבחינת כושר המשחק שלי, אני יכול לשחק כבר במחזור הקרוב, התאמנתי בהולנד ושיחקתי שם ואני בסדר גמור".

הבהילות להביא את מגרלשווילי הגיעה עקב מכת הפציעות הקשה שפקדה את המועדון והעובדה ששרן ייני צפוי להיעדר בחודש הקרוב. מגרלשווילי יושאל מוויטסה ארנהיים ללא עלות עד סיום העונה הנוכחית. במסגרת העסקה יקחו על עצמם ההולנדים לשלם את מרבית שכרו של המגן שמאלי עד תום העונה, כאשר במכבי מבקשים בנוסף שמגרלשווילי יפחית את דרישותיו הכספיות עד לתום העונה.

במכבי מתקשים להאמין שמגרלשווילי יוכל להיות בסגל הקבוצה כבר במשחק הליגה ביום שני נגד מכבי נתניה. זאת בגלל עניינים בירוקרטיים וטכניים הקשורים בשחרורו הבינלאומי מהקבוצה ההולנדית להתאחדות ההולנדית ומשם להתאחדות בישראל.

כאמור, שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר אימון לקראת משחקם ביום שני נגד מכבי נתניה. מהאימון נעדרו הפצועים איליה יבוריאן (שבר ביד), שרן ייני (שבר בקרסול, ערך אימון אישי), וכן יניב עזרן (כאבים בברך). גם הבלם משה מישאלוב, שבכל מקרה לא ישחק בנתניה בגלל צהובים, לא התאמן.

קמאנאן סגר בסיבאספור, חדד קרוב לשאטורו מהליגה השנייה בצרפת

במקביל להבאתם של שחקנים, במכבי משחררים שחקנים: התקשורת הטורקית מדווחת הערב כי סיבאספור, הקבוצה בה משחק החלוץ הישראלי פיני בלילי, שהאריך את חוזהו בקבוצה בעוד עונה (ראה ידיעה נפרדת), סגרה את העברתו של חלוץ מכבי תל אביב, יאניק קמאנאן, לשורותיה. קמאנאן, כך עולה מהדיווח, עבר סדרה של בדיקות רפואיות והוא יחתום על חוזה בן שנתיים וחצי בקבוצה.

מאמנה של סיבאספור, בולנט אויגון, מסר כי סיבאס עקבה אחר חלוצה של מכבי מזה זמן רב לפני שהחליטה להחתימו. "הוא שחקן טוב", אמר המאמן. "הוא הבקיע עשרה שערים אשתקד. אני מקווה שהוא יסתגל וייכנס מהר לתלם".

במכבי אישרו הערב כי הצעתה של הקבוצה הטורקית קרובה מאוד לסכומים שהציעה גם קבוצת ואסלוי הרומנית, וכעת נראה כי הבשילו כל התנאים להעברתו של קמאנאן לסיבאספור. העסקה עשויה להיחתם בין המועדונים במהלך סוף השבוע הקרוב.

מי שעוד עתיד לעזוב את הקבוצה הוא הקשר רודי חדד. מכבי מנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם קבוצת שאטורו מהליגה השנייה בצרפת על השאלתו עד תום העונה הנוכחית. חדד, שביקש לעזוב כבר לפני מספר שבועות, ינסה לסכם את תנאיו בשאטורו במהלך סוף השבוע הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אריק הורט צפוי לחתום בקבוצה

מי שצפוי עוד לחתום בקרוב במכבי הוא המגן האמריקאי, אריק הורט, שמתאמן זה כחודש עם הצהובים ועד כה הרשים את ראשי הקבוצה והצוות המקצועי. הורט, 21, שמתופקד בעמדת המגן הימני, עדיין לא סיכם את תנאיו באופן רשמי אולם גורמים במועדון אמרו היום כי המגמה היא להחתימו כבר בקרוב על חוזה בקבוצה.

במכבי ציינו כי אין קשר בין עסקת החתמתו של מגרלשווילי לבין זו של הורט: "המגמה היא להחתים גם את אריק הורט, הכיוון הוא חיובי. אין שום קשר בין העסקאות, מגרלשווילי הוא לעמדה השמאלית, הורט לימנית", אמר גורם במועדון.

בתוך כך, רת' ברנשטיין, בלם יהודי, 20, ששיחק בליגת המכללות בארה"ב, נחת בישראל והגיע למבחנים בקבוצה. מהמועדון נמסר כי הבלם ביקש להגיע על חשבונו לישראל וכי הוא נושא בכל העלויות של כרטיס הטיסה והשהייה בישראל.

עדכון ראשון: 20:07, 15/01/09
עדכון אחרון: 10:20, 16/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully