וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וושהאם שוחרר מעירוני נהריה

15.1.2009 / 18:56

קללת הפועל חולון נמשכת: שחקנה של אלופת המדינה בעונה שעברה, ביקש להשתחרר לאור המצב הבטחוני, ונענה בחיוב. מגי ככל הנראה לא ישוחרר

טוני וושהאם שוחרר הערב (חמישי) משורות עירוני נהריה, ויעזוב במהלך הלילה את ישראל. השחקן ביקש לעזוב את הארץ לאחר הדרדרות המצב הבטחוני באיזור הצפון, אשר החלה עם נפילת הקטיושות בנהריה ביום חמישי שעבר. במהלך השבוע הועמד וושהאם לדין על התפרצות במהלך מחצית המשחק מול הפועל ירושלים ונקנס ב-1,000 דולר, אך הסיבה לשחרורו היא בקשתו לעזוב. בנהריה לא עמדו בדרכו. גורם בקבוצה, בנוסף לסוכנו של השחקן, זאב גרוס, אישרו את הידיעה.

וושהאם (26, 2.01), רשם העונה במדי נהריה 10.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים, ב-25 דקות משחק לערב. הוא הגיע לישראל בתחילת עונת 2005/6 ושיחק במדי אליצור מכבי נתניה. אחרי שחולון ויתרה על העלייה ונשארה בלאומית, חתם במדיה וושהאם והעלה אותה באופן רשמי לליגת העל, כשהוא קולע 28.5 נקודות למשחק ומוריד 10 ריבאונדים. בשנה שעברה היה שחקן ספסל באלופת המדינה ותרם למיקי דורסמן 7.5 נקודות ב-10.2 דקות למשחק. במשחק חצי גמר הפיינל פור קלע השחקן 19 נקודות והיה הבולט על המגרש.

בנוסף, בנהריה מתעקשים להשאיר את הפורוורד ארון מגי בקבוצה, למרות שזה, כמו וושהאם, הודיע כי ברצונו לעזוב את ישראל בעקבות המצב הבטחוני. בשלב זה השחקן מתגורר בנהריה, אך ספק אם הקבוצה תוכל לעמוד בדרכו של שחקן הרוצה לעזוב. בינתיים בנהריה מעודדים מהעובדה שהסנטר פיליפ ריצ'י יחזור בתחילת השבוע הבא לארץ, שבועיים לאחר המועד המתוכנן, בעקבות המצב הבטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully