וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת העברתו של קאקה למנצ'סטר סיטי קרובה להיסגר

מילאן הסכימה למכור את הברזילאי לתכולים תמורת סכום שיא של כ-100 מיליון ליש"ט, כאשר הקשר עצמו ישתכר בכ-500 אלף ליש"ט לשבוע

זה התחיל כשמועות שלא הרבה נתנו להם חשיבות, אבל אט אט התפתח וכעת קורם המהלך עור וגידים. כל הסימנים מעידים לכך שקאקה, שחקנה של מילאן, יעבור למנצ'סטר סיטי. עוזר מאמן הקבוצה, מארק בוואן, התראיין היום (חמישי) ל-BBC והודה כי עסקת העברתו של הברזילאי קרובה להיחתם. כסף, מה לעשות, קונה בסוף הכול.

מהדיווח ברשת הבריטית עולה כי מילאן נתנה את הסכמתה למכור את קשרה הברזילאי לתכולים ממנצ'סטר תמורת סכום המוערך בכ-100 מיליון ליש"ט, סכום שינתץ את שיא ההעברות בעולם העומד על כ-46 מיליון ליש"ט שהעבירה ריאל מדריד ליובנטוס תמורתו של זינאדין זידאן. מנהלה המקצועי של הסיטי, גארי קוק, טס למילאנו, אולם הוא עדיין לא הצליח להגיע עם קברניטי הקבוצה האיטלקית עדיין לסיכום.

עוד עולהמהדיווח כי כעת הכול תלוי הסכמתו של קאקה לעבור לקבוצה האנגלית, כאשר הוא, כמובן, יקבל חוזה עתק הנאמד בסכום של כ-500 אלף ליש"ט לשבוע מהקבוצה שמנסה להשתלט על אנגליה ואירופה. קאקה הביע בעבר את רצונו להישאר במילאן, אבל גם אמר כי יעזוב אותה אם היא לא תחפוץ עוד בשירותיו כמו במקרה הנ"ל. עוד צוטט הברזילאי כשאמר שהוא ישמח לשחק בפרמיירליג. כנראה שמשאלתו עומדת להתגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully