וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה ניצחה את בני לוד 0:1

הקבוצה מהשרון נצמדה להפועל ר"ג במקום החמישי בטבלה. עכו כבר שלישית. סנסציה: קרית אתא כבשה והשיגה ניצחון חוץ 1:2 בהרצליה

אתמול (שישי) התקיימו שני משחקים בלבד במחזור החזרה של הליגה הלאומית לאחר פגרה בת ארבעה שבועות. במוקד, הפועל עכו גברה 0:3 על רמת השרון, עלתה למקום השלישי עם 28 נקודות ופתחה פער של שמונה נקודות ומשחק עודף מהמקום השישי בו נמצאת אחי נצרת. ליגת העל מגעיה לפריפריה? עכו נראית בכיוון הנכון. במשחק נוסף, הפתיעה קרית אתא את מכבי הרצליה בחוץ 1:2.

אחרי ארבעה שבועות של ניתוק - חלקו הראשון מתוכנן, השני לא - חזרה הליגה הלאומית לפעילות לקראת החצי המכריע של העונה. היום (שבת) אירחה בני לוד את הפועל רעננה ונכנעה לה 1:0 משער של כריסטיאן דוס סנטוס בדקה ה-29. המחזור המפוצל יושלם ביום שני עם שלושה משחקים: אחי נצרת מול הפועל ירושלים, הפועל באר שבע מול הפועל רמת גן והפועל חיפה מול הפועל כפר סבא.

הפועל עכו - עירוני רמת השרון 0:3

עכו יצאה לפגרה לאחר חמישה משחקים ללא הפסד, והיום המשיכה את המומנטום מול הקבוצה שהדיחה אותה ברבע הגמר של גביע הטוטו. מחזוקת ברועי דיין וסאלם אבו סיאם, עכו לא התקשתה מול הקבוצה של חיים לוי. שחר סימנטוב עוד החטיא פנדל בדקה ה-15, אבל חמש דקות מאוחר יותר כבש בריאן גרזיצ'יץ' את הראשון לעכו. עומר עבדול עזיז (50) ואדק מ'בה (86) השלימו יום גדול לזרים של ירון הוכנבוים במחצית השניה.

כתוצאה מהניצחון עלתה עכו למקום השלישי ופתחה פער של שמונה נקודות (ומשחק עודף) על פני אחי נצרת שבמקום השישי. עכו נראית במומנטום מצוין ובמיקום טוב לקראת המשך המאבקים על חמשת הכרטיסים לליגת העל. רמת השרון, שיצאה אף היא לפגרה לאחר תקופה טובה, נותרה במקום השביעי ופספסה הזדמנות להתקרב לחמישייה המובילה.

מכבי הרצליה - עירוני קרית אתא 2:1

ארבעה שערים בלבד כבשה קרית אתא עד היום בליגה הלאומית. מאזן עלוב לכל הדעות. דווקא במשחק החוץ הקשה בהרצליה של אריאל שיימן ורמי לוי, נפתחו שערי שמיים ובקרית אתא סוף סוף מצאו את הרשת. ועוד פעמיים. מי שעשה במלאכת ההבקעה הוא עידן בלסטרה, שהגיע במהלך הפגרה מהפועל חיפה. בלסטרה כבש צמד בדקות 12 ו-32, ודובב גבאי רק צימק בדקה ה-75. קרית אתא השיגה ניצחון שני העונה, אך נותרה במקום האחרון. הרצליה, לאחר פסטיבל חילופי המאמנים ובמשחק הליגה הראשון תחת רמי לוי, במקום ה-10 עם 14 נקודות והיא קרובה יותר למקום ממנו נושרים לליגה א' מאשר למאבקי העלייה לליגת העל.

הפועל בני לוד - הפועל רעננה 1:0

בני לוד רצתה לברוח מהמקום הלפני אחרון בליגה, וקיוותה להתקרב המקום השישי, ממנו הולכים למשחקי המבחן, אך נכנעה לשער של כריסטיאנו דוס סאנטוס בדקה ה-29.

רעננה, החמישית בטבלה, ממשיכה להוכיח את עצמה כקבוצת צמרת לגיטימית ומקומה החמישי בהחלט מוצדק. הקבוצה מהשרון נצמדה, לפחות זמנית, להפועל רמת גן וגם פתחה פער של 7 נקודות מאחי נצרת מהמקום השישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully