וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה לא מפסיק לקטר

דרוגבה לא נכלל בסגל צ'לסי למשחק הגביע מול סאות'נד, ונראה כי המצב בינו לבין סקולארי על סף פיצוץ. העוזר ווילקינס: "עתידו של דרוגבה במועדון"

צ'לסי העפילה אמש (רביעי) לסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, לאחר שגברה 1:4 על סאות'נד מהליגה השלישית במשחק החוזר. למרות הניצחון, הרוחות בצ'לסי לא ממש רגועות, זאת לאחר שהמאמן פליפה סקולארי השאיר מחוץ לסגל את דידייה דרוגבה והעמיק את הקרע בין השניים. אולי עצה קטנה מאברהם גרנט, למוד הניסיון מרטינותיו של החלוץ, תוכל להועיל למאמן הברזילאי?

על פי "הדיילי מייל", השחקן מחוף השנהב התלונן בפני המאמן על כך שלא זומן והוכרח להתאמן עם קבוצת המילואים. התקרית הזו הצטרפה לגל עימותים בין דרוגבה המוטרד, שגם כך רואה את אנלקה הצרפתי מככב על חשבונו בחוד, לבין המאמן הברזילאי ששבע מחוסר החשק של חניכו. הדיווחים השבוע כבר נגעו באפשרות שדרוגבה יעזוב את צ'לסי, כשסקולארי כבר נתן הסכמתו לעניין.

ריי ווילקינס, עוזר המאמן בצ'לסי, מאמין שהעניינים יסתדרו בקרוב. "זו הייתה החלטה מקצועית של סקולארי", אמר ווילקינס. "יש לנו סגל רחב עם שחקנים נהדרים, ובמקרה הזה סקולארי העדיף את אנלקה. דידייה שחקן חשוב ומוערך בקבוצה, ולפי מה שאני ראיתי ביניהם באימונים, אין שום סימן לכך שאנו לפני נקודת שבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully