וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונגה בספק לאוסטרליה

הפיינליסט מאשתקד במלבורן פרש מטורניר סידני בגלל פציעה: "אני לא יכול לזוז". דג'וקוביץ' ונלבנדיאן התגברו על מזג אוויר מטורף

נובאק דג'וקוביץ', האלוף ממלבורן אשתקד, אומנם פתח את העונה האוסטרלית שלו עם הפסד לא צפוי בסיבוב הראשון בטורניר בריסביין, אבל נדמה שהסרבי מתחיל להתאושש ביבשת האהובה עליו. המדורג שלישי בעולם הצליח להתגבר היום (חמישי) על ממטרי גשם מטורפים באמצע היום הלוהט במזג האוויר הלא צפוי בבירה האוסטרלית, וניצח ברבע גמר טורניר סידני (סך פרסים 480 אלף דולר) את מריו אנצ'יץ' הקרואטי (35 בעולם) 3:6, 4:6 במשחק שהופסק למשך יותר משעתיים והסתיים בשעה מאוחרת. "רצינו רק לגמור את המשחק הזה", אמר דג'וקוביץ' בסיום, "אני שמח שהספקנו לעשות את זה לפני שהיום נגמר".

דג'וקוביץ' יפגוש בחצי הגמר את ירקו נימינן הפיני (40 בעולם), שטייל לחצי הגמר לאחר שג'ו ווילפרד צונגה הצרפתי (6 בעולם) הודיע על פרישה מהטורניר עקב פציעה. "הכאב חזק מדי, אני לא יכול להתמודד עם זה", אמר צונגה, הפיינליסט מאליפות אוסטרליה בשנה שעברה, "אני לא יכול לזוז עכשיו לפחות יומיים. אני ממש מקווה שזה לא ישפיע עליי באוסטרליה, אשאר במיטה ואקווה לטוב". גם אנחנו.

עוד ברבע הגמר: דויד נלבנדיאן הארגנטינאי (11 בעולם) גבר 6:7, 5:7 על לייטון יואיט (74 בעולם), אלוף סידני ארבע פעמים ועדיין התקווה המקומית הגדולה. "זה היה יום מוזר", אמר נלבנדיאן, "רגע אחד לא הצלחנו לנשום מהחום, ופתאום יורד מבול". יואיט, מנגד, שחוזר אחרי היעדרות ארוכה עקב ניתוח במותניים, סיפר: "אני הרבה יותר מוכן מאשר שציפיתי". נלבנדיאן יפגוש בחצי הגמר את ריצ'רד גאסקה הצרפתי (25 בעולם), שגבר על בן ארצו ג'רמי שארדי (73 בעולם) 2:6, 6:7.

חואן מרטין דל פוטרו (9 בעולם), המדורג ראשון בטורניר אוקלנד בניו זילנד (סך פרסים 480 אלף דולר), עלה לחצי הגמר אחרי שגבר על ויקטור טרויקי הסרבי (53 בעולם) 3:6, 2:6. בחצי הגמר הוא יפגוש את רובין סודרלינג השבדי (17 בעולם), שהדיח את ג'ון אייסנר האמריקאי (144 בעולם) אחרי ניצחון 4:6, 4:6. בחצי הגמר השני ייפגשו דויד פרר הספרדי (12 בעולם), שניצל את פרישתו של קוהלשרייבר הגרמני, וסם קווירי האמריקאי (36 בעולם), שגבר על ניקולס אלמגרו (18 בעולם) 3:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully