וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנהלת ליגת הכדורסל יכולה להוות דוגמה עבור התאחדות הכדורגל"

15.1.2009 / 13:48

עופר פרי, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט, החמיא למנהלת, והוסיף: "נגדיל את התמיכה, כי המותג 'ליגת ווינר' שווה יותר"

עופר פרי, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט שנכנס לפני מספר חודשים לתפקידו, חלק שבחים למנהלת ליגת ווינר בכדורסל. בראיון לאתר הרשמי של המנהלת, פרי סיפר על האהבה שלו למשחק ("בצעירותי שיחקתי כדורסל בתיכון ונהניתי"), ובעיקר על תפיסת העולם שלו כמי שעומד בראש הארגון שמסייע ומקדם את פעילויות הספורט, המועדונים והאיגודים. "המנהלת עשתה טוב מאוד למותג שלנו עם 'הסכם ליגת ווינר'. היום כל אחד יודע מה זה ליגת ווינר ולא צריך להסביר. את אותו דבר אנחנו מנסים לשכפל כרגע בליגת 'טוטו' עם התאחדות הכדורגל. מנהלת ליגת הכדורסל יכולה להוות דוגמה ומודל לחיקוי עבור התאחדות הכדורגל. כ"עולה חדש" בתעשיית הספורט, אני מתרשם מאוד לטובה מהמקצועיות, מהתחרותיות, מהארגון ומהתמורה שאנחנו כמועצת ההימורים בספורט מקבלים מהתמיכה במנהלת הליגה,ואשמח מאוד אם המנהלת תהיה מושא חיקוי ללא מעט ענפי ספורט אחרים. נגדיל את התמיכה שלנו כי אנחנו חושבים שהמותג "ליגת ווינר" שווה יותר, ואנחנו מוכנים לתת עבור מותג טוב יותר"

"אני חושב שצריך להתייחס לכל פעילות בספורט הישראלי, כאשר הגיון כלכלי ועסקי מוביל אותו בסופו של דבר. זה גם מביא להישגים", הוא הוסיף. "המשחק לכשעצמו מעניין מאוד, עם תהפוכות, וסך הכל נראה שכשמארגנים משהו טוב, גם התוצאה הספורטיבית איכותית בהחלט".

פרי הביע את דעתו על רגע השיא של הכדורסל הישראלי, משחקי הפיינל פור: "אנו מצפים קודם כל לתחרותיות מלאה, שהתוצאות לא יוכרעו מראש, אלא באמת הקבוצות הטובות ביותר ינצחו. אני חושב שמה שעשתה המנהלת בשנים האחרונות, וזה בא לידי ביטוי, שאם תמיד היתה לנו קבוצה אחת שמנצחת והיא זאת שבאופן קבוע מגיעה למקום הראשון, אנחנו רואים פה היום יכולת של קבוצות קטנות יותר עם תקציב נמוך יותר להתחרות ולהגיע להישגים. זה מה שאני מצפה בסופו של דבר, שהספורטאים הטובים ינצחו, שתהיה ליגה כזו שבאמת מלאה בדרמות ובתחרותיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully