וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה כאילו הטילו קללה על מכבי ת"א"

15.1.2009 / 13:36

הלם בקבוצה מהפציעה של יבוריאן במשחק הניצחון 0:1 על בני יהודה, שהעלה את הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו: "זה משבש את תוכניות הרכש"

חלוץ מכבי תל אביב איליה יבוריאן, ששבר את ידו במהלך הניצחון 0:1 על בני יהודה אמש (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו, שוחרר הלילה לביתו לאחר שעבר סדרת בדיקות וצילומי רנטגן בבית החולים איכילוב בתל אביב וידו גובסה לאחר שאובחן אצלו שבר בזרוע שמאל. בימים הקרובים אמור יבוריאן לעבור ניתוח והוא צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים.

ראשי הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי נראו המומים עם קבלת הבשורה על חומרת הפציעה של יבוריאן. "זה פשוט לא ייאמן מה שקורה העונה במכבי", אמר גורם בקרית שלום, "אף פציעה כאן לא קשורה לכדורגל או לחוסר מקצועיות של השחקנים. רוב הפציעות כאן חמורות ושחקנים נעדרים לתקופות ארוכות. זה התחיל עם עזרן, אחר כך הפציעה של יוסי שבחון (שני שברים בגולגולת, ר"ב), השבוע שבר בקרסול לשרן ייני, ועכשיו הפציעה של איליה. זה כאילו שמישהו הטיל קללה על הקבוצה הזאת".

פציעתו של יבוריאן מטרפדת ככל הנראה את תוכניות הרכש של המנג'ר אבי נמני, שתכנן לצרף שחקן חיזוק זר לעמדת הקשר האחורי וכעת ייאלץ להביא חלוץ זר, וזאת עקב היעדרותו הארוכה של יבוריאן והעובדה שהחלוץ יאניק קאמאנן נמצא בדרכו החוצה מהקבוצה. היום המריא קאמאנן לטורקיה על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולנסות לסגור את חוזהו בקבוצת סיבאספור, שהציעה לצרפתי חוזה לשנתיים וחצי שבמהלכן הוא צפוי להשתכר כ-400 אלף יורו לעונה. במשרדי מכבי תל אביב התקבל הבוקר פקס רשמי מהטורקים, ולמעשה המשא ומתן על העברתו של קאמאנן כבר החל גם בין המועדונים.

"אין ספק שהפציעה של יבוריאן משבשת לנו את כל תכניות הרכש", אמר הבוקר לוואלה! ספורט גורם בכיר בהנהלת המועדון, "זה מאלץ אותנו כעת לחשוב היטב מה לעשות בכל הנוגע לרכש. צריך לזכור שאף שחקן לא ממש מחכה למכבי תל אביב או ממהר אם בכלל להגיע לישראל בימים האלה. אלכס שניידר מעורב היטב בכל מה שקורה בקבוצה על בסיס יומיומי, אבל גם עכשיו אין לו כוונה לשחרר תקציב נוסף לטובת שחקני חיזוק. הנחת העבודה היא ששחקנים יוחתמו רק במידה שיהיו שחקנים שישוחררו מהסגל הקיים", הוסיף הגורם הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully