וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ': "כולנו סומכים על רוג'ר"

מאמן סן אנטוניו שפע מחמאות לרוג'ר מייסון, שצלף עוד סל ניצחון מול הלייקרס. פיל ג'קסון: "אני גאה בשחקנים שלי על החזרה למשחק"

סן אנטוניו ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הלייקרס 111:112 אחרי דרמה גדולה. שתי היריבות הגדולות, שייצגו את המערב בסדרת הגמר בתשע מתוך עשר השנים האחרונות, הציגו משחק איכותי באווירה של פלייאוף, כשהספרס קולעים ב-57 אחוזים מהשדה והלייקרס מגיבים ב-56 אחוזים. קובי בריאנט הוביל את הלייקרס ליתרון בשניות הסיום אחרי פיגור של 11 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, לפני שרוג'ר מייסון ניצח את המשחק עם מהלך קלאץ' של סל ועבירה שסחט מדרק פישר עשר שניות לסיום.

זה היה סל הניצחון המכריע השני של מייסון בחודש האחרון, אחרי שלשת הקלאץ' שקלע עם הבאזר בניצחון על פיניקס בערב חג המולד. אבל הגארד ששיחק עד לפני שנתיים בהפועל ירושלים הוא הרבה יותר מעוד קלעי בשיטה של הספרס, עם ממוצעים עונתיים עם 12.3 נקודות ו- 47.5% משלוש ב-30 דקות משחק לערב.

"יש לרוג'ר את הביטחון לעשות דברים כאלה", אמר גרג פופוביץ' לאחר המשחק. "יש לו רישיון לעשות את זה, וכולנו סומכים עליו". מייסון עצמו תיאר את הרגע שניצח את המשחק: "ראיתי אותו מנסה להגיע לכדור, ורציתי ליצור קצת מגע בינינו לפני הזריקה. כשקמתי ראיתי שהכדור נכנס".

בצד המפסיד התעסקו בעיקר בשריקה לעבירה של פישר על מייסון. "זה היה יותר מדי קרוב לספסל שלנו כך שלא ראיתי בדיוק מה קרה שם", אמר פיל ג'קסון. "לפי מה שראיתי הייתה שם התנגשות. אני לא יודע מי גרם להתנגשות, הוא או פישר". לשחקניו ג'קסון דווקא החמיא: "אני גאה בהם על החזרה למשחק, אבל סן אנטוניו חיכתה לנו כאן כבר שלושה ימים".

בכל מקום רק פול ופול

על השורה הסטטיסטית המרשימה של הלילה היה חתום כריס פול, שלא הסתפק בטריפל דאבל והתקרב לרשום קוואדרופל דאבל מדהים כשסיים עם 33 נקודות, 11 אסיסטים, 10 ריבאונדים ושבע חטיפות בניצחון של ההורנטס 97:104 על דאלאס. "בכל משחק אני מנסה לקחת מה שההגנה נותנת לי", הסביר פול. "הערב הם איפשרו לי לזרוק אז זה מה שעשיתי".

בנוסף לקח על עצמו פול משימה הגנתית לא פשוטה - לעצור את ג'ייסון טרי שלהט במחצית הראשונה עם 18 נקודות, והצליח לעצור את טרי על עשר נקודות בלבד עד הסיום. "בגלל שהוא כל כך מהיר מישהו מהיר כמוהו היה צריך לשמור עליו", אמר פול". מאמנו, ביירון סקוט, התייחס לקסמים של הרכז שלו ואמר :"אני לא מצפה ממנו להשיג טריפל דאבל בכל משחק ובטח לא לחטוף שבעה כדורים, אבל זה היה אחד המשחקים בהם הוא פשוט היה בכל מקום. הוא שחקן מאוד מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully