וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד במרחק נגיעה

האלופה גברה 0:1 על וויגאן משער של רוני אחרי דקה ורחוקה רק שתי נקודות מליברפול. צ'לסי ניצחה 1:4 את סאות'נד ועלתה שלב בגביע

יש מי שאמרו שיהיה קשה למנצ'סטר יונייטד לשחזר את העונה שעברה, אולי בשל העובדה שהאלופה לא תפסה את אחד משני המקומות הראשונים, אך אחרי הערב (רביעי), ולא בגלל תצוגת כדורגל משובחת, היא חוזרת לעניינים בזכות ניצחון במשחק ההשלמה על וויגאן 0:1.

יונייטד, שעדיין חסרה משחק אחד, ניצלה את המשחק כדי להיצמד לליברפול, ממנה היא רחוקה כעת שתי נקודות בלבד, תוך שהיא דוחקת את צ'לסי אל המקום השלישי, וכעת נשאר לה להשלים את המשחק מול פולהאם מהמחזור השלישי.

כבר בפתיחה הפעילה האלופה לחץ על שערו של כריס קירקלנד ובדקה הראשונה מצאה את הרשת כשכריסטיאנו רונאלדו העביר כדור רוחב לווין רוני, שבעט ברגל שמאל מקרוב פנימה. אלא שוויגאן לא ויתרה, הגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך התקשתה לאיים על אדווין ואן דר סאר. חמש דקות לסיום היה קרוב דימיטאר ברבאטוב לכבוש את השני, אך הקורה הצילה את וויגאן.

צ'לסי שוב ניצלה ממבוכה

מלבד משחק ההשלמה בין מנצ'סטר יונייטד לוויגאן, נערכו הערב גם שלושה משחקים חוזרים בגביע האנגלי, כשבמוקד המשחק בו התארחה צ'לסי אצל סאות'נד הצנועה. אחרי שסיימה ב-1:1 בלבד מול סאות'אנד בבית, יצאה צ'לסי למשחק חוץ באצטדיונה של הקבוצה מהליגה השלישית, רוטס הול. כשעה לפני שריקת הפתיחה עוד הועמד קיום המשחק בספף בגלל ערפל, אך בסופו של דבר המשחק יצא לדרך ובסיום 1:4 לכחולים המסובכים.

פליפה סקולארי השאיר את דידייה דרוגבה ואת דקו מחוץ לסגל, אבל זה לא מנע ממנו ומהקבוצה שלו להתפתל במשך דקות ארוכות עד השלמת העלייה. כמו מול מנצ'סטר יונייטד, גם הפעם צ'לסי התקשתה להתמודד עם הגבהות ובדקה ה-16 ספגה מראשו של אדם בארט אחרי כדור קרן. הלונדונים החלו לשכב על שער המארחת עד שמיכאל באלאק הצליח להשוות בדקה ה-44 אחרי טעות משותפת של פיטר קלארק ושל שוערו פיטר מילדנהול.

במחצית השנייה הלונדונים כבר הסתדרו טוב יותר וסולומון קאלו השלים מהפך עם בעיטה שטוחה לפינה הימנית של מילדנהול בדקה ה-60. ניקולס אנלקה הוסיף את השלישי בדקה ה-78 ופרנק למפרד התכבד ברביעי אחרי מסירה של קאלו בדקה ה-90. בסיבוב הבא תשחק צ'לסי מול איספוויץ' מליגת המשנה.

במפגש על טהרת הפרמיירליג חזרה האל סיטי הביתה אחרי ניצחון 0:1 יקר על ניוקאסל בחוץ. המארחים סיכנו יותר את השער, אבל התקשו למצוא את המסגרת ודניאל קוזן כבש בבעיטה מרחבת החמש בדקה ה-81 כדי לשלוח את האל למפגש מול מילוול בסיבוב הבא.

קריסטל פאלאס ניצחה את לסטר 1:2 ובשלב הבא היא תפגוש את ווטפורד לדרבי לונדוני בין שתי קבוצות מהצ'מפיונשיפ. פול אייפיל בדקה ה-39 ושון סקאנל הצעיר בדקה ה-55, כבשו לזכות הנשרים, לסטר צימקה עם שער של מקס גארדל בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully