וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עם המחליפים היא דוהרת

ברצלונה נתנה מנוחה להרכב הראשון וזה לא הפריע לה לנצח 1:2 את אתלטיקו כדי לעלות לרבע גמר הגביע. גם מאיורקה ואוואט עלו שלב

אחרי שניצחה 1:3 במשחק הראשון, ברצלונה עשתה לעצמה חיים קצת קשים בקאמפ נואו אך בסופו של דבר ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד, והשלימה ניצחון כפול שהעלה אותה לרבע גמר גביע המלך בספרד תוך שהיא משתפת את רוב השחקנים שלא זוכים בדרך כלל ליותר מידי הזדמנויות במשחקי הליגה.

ללא תיירי הנרי, אריק אבידל, קרלס פויול, סמואל אטו, צ'אבי וליאו מסי שראו את קבוצתם מהצד, הסתבכה בארסה בדקה ה-24 כשפלורן סינמה-פונגולה כבש את שער היתרון לאתלטיקו. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד בדיוק חמש דקות, אז בוז'אן קרקיץ' דאג להמם את האורחים ולהשאיר אותם חדולי תקווה. בדקה ה-76 מבצע קבוצתי שהתחיל באנדרס אינייסטה הסתיים עם כדור ברשת של איידור גודיונסן, שהשלים את הקאמבק.

דודו אוואט שיחק הערב (רביעי) 90 דקות בשערה של מאיורקה, ששמה את הצרות מהליגה בצד, סיימה מול אלמריה בתיקו 1:1 ועלתה גם היא לרבע הגמר בזכות 1:3 במשחק הראשון. פאבלו פיאטי הארגנטינאי אמנם העלה את המארחת ליתקון בדקה ה-3, אבל חואן אראנגו השווה בדקה ה-28 ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

פולי אחידו המפתיעה, שהדיחה בסיבוב הקודם את ויאריאל אחרי שהביסה אותה במשחק הראשון ביניהם 0:5, הגיעה לברצלונה עם יתרון 2:3 מהמשחק הראשון על אספניול, אבל האחרונה עצרה את הריצה שלה עם ניצחון 0:1 שהעניק לה עלייה בזכות שערי חוץ. אדריאן סאנז האורח כבש שער עצמי בדקה ה-7 וחרץ את גורל קבוצתו. סינדרלה נוספת שנשארה בחוץ היא ריאל אוניון, שנכנעה לבטיס 1:0 ו-2:0 בסיכום המשחקים. ארזו כבש את השער היחיד היום בדקה ה-20.

משחקים נוספים:

לה קורוניה - סביליה 3:0 (1:5 לסביליה בסיכום המשחקים)
לסביליה: חסוס נבאס 1, לואיס פביאנו 23, 40.

ויאדוליד - ספורטינג חיחון 1:2 (3:4 לספורטינג בסיכום המשחקים)
לויאדוליד: פביאן קאנוביו 23, פדרו לאון 77. לספורטינג: חורחה גרסיה 90.

ולנסיה - ראסינג סנטאנדר 1:3 לאחר הארכה (2:4 לוולנסיה בסיכום המשחקים)
לוולנסיה: ויסנטה 18 (פנדל), 102, חואקין 112. לראסינג: גונזלו קולסה 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully