וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה בחצי גמר טורניר סידני

המדורגת 1 בטורניר התקשתה בדרך לניצחון בשלוש מערכות על קרוליין ווז'ניאקי ותפגוש את דמנטייבה. דג'וקוביץ' הביס את פול הנרי מתיו

סרינה וויליאמס עלתה היום (רביעי) לחצי גמר טורניר סידני (על סך פרסים של 484,750 דולר) אחרי ניצחון 7:6, 6:3, 6:7 על קרוליין ווז'ניאקי הדנית ולאחר שלא הייתה רחוקה מלהפסיד. הדנית הצעירה שברה את וויליאמס במערכה הראשונה והגישה לניצחון במצב של 5:6, אבל האמריקאית, שהצילה 4 נקודות מול סמנתה סטוסור בסיבוב הראשון, נלחמה ולבסוף ניצחה.

האלופה האולימפית, אלנה דמנטייבה, המשיכה להציג כושר טוב ורשמה ניצחון שמיני ברציפות מאז פתיחת העונה, הפעם 2:6, 7:5, 4:6 על אגניישקה רדוואנסקה והיא תפגוש את וויליאמס בחצי הגמר.

רוסיה אחרת, דינארה סאפינה המדורגת 3 בעולם, לא התקשתה לנצח 3:6, 4:6 את אליז קורנה הצרפתיה והיא תתמודד עם איי סוגיאמה בחצי הגמר השני. היפנית עלתה אחרי פרישתה של סבטלנה קוזנצובה מרבע הגמר מולה בגלל כאבי בטן.

אצל הגברים התגבר נובאק דג'וקוביץ' על ההדחה המוקדמת שלו בטורניר בריסבן בשבוע שעבר כשהביס את פול הנרי מתיו הצרפתי 1:6, 2:6 בסיבוב השני. ברבע הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את מריו אנצ'יץ' לדרבי קרואטי אחרי שזה הדיח את המדורג 7 בטורניר, טומי רוברדו עם 2:6, 1:6.

לייטון יואיט גם כן המשיך הלאה אחרי ניצחון 5:7, 4:6 על ינקו טיפסרביץ' הסרבי וברבע הגמר הוא צפוי למבחן קשה בדמות משחק מול דויד נלבנדיאן, שגבר 3:6, 1:6 מיקאל לודרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully