וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישכנע את דורון שפר?

14.1.2009 / 15:20

הכדורסלן, שלא נטל חלק בהפועל צפת מליגה א', הועבר לבקעת בית שאן: "לא מתכוון לשחק". יו"ר בית שאן: "מנסים לשכנעו לשוב לפעילות"

נדידה בין קבוצות אינה זרה לדורון שפר, רק שבעבר שיחק הכדורסלן הותיק בקבוצות שאליהן עבר. הפעם הסיפור קצת שונה. שפר בן ה-36, שבעונה שעברה עוד שיחק בליגת העל בהפועל גליל עליון, נרשם בתחילת העונה כשחקן ומנהל מחלקת הנוער של הפועל צפת מליגה א'. זמן קצר לאחר רישומו החליט שפר לפרוש מפעילות ולא לשחק בקבוצה.

היום (רביעי) הועבר שפר מצפת לבקעת בית שאן, אף היא בליגה א', אולם אינו מתכוון לשחק בשורותיה. "השנה החלטתי לא לשחק כדורסל ואין לי מושג מדוע בוצעה ההעברה. נשאלתי על ידי צפת אם הם יכולים להעביר אותי, ואמרתי להם שיעשו מה שהם רוצים. יכול להיות שמי שהעביר אותי מצפה שאשחק אצלו השנה".

ההשערה של שפר התבררה כנכונה. חיים דוד, יו"ר בקעת בית שאן, הסביר: "הכרטיס של שפר עבר מצפת אלינו. בצפת הוא לא שיחק ואנו מנסים לשכנע אותו לחזור לפעילות". בית שאן נמצאת כרגע במקום השני בליגה א' צפון, ממנו מגיעים למבחני העליה לליגה הארצית. בקבוצה מצפים כי שפר ישחק בשורותיהם ויסייע להם להיאבק כדי להגיע למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully