וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון לא ירוץ מחדש לתפקיד נשיא ריאל מדריד

נשיא ריאל מכחיש טענות לשחיתות והודיע כי לא ינסה להיבחר שוב לתפקיד ב-2010. הערב: ברצלונה מול אתלטיקו בגביע (23:00, 5+ לייב)

ריאל מדריד מתכוונת לפתוח בחקירה לבדיקת ההאשמות שפורסמו אתמול (שלישי) לגבי הנשיא רמון קלדרון. העיתון "מארקה" פירסם כי קלדרון רימה לכאורה באסיפת חברים במועדון, והכניס חברים מטעמו שאינם בעלי זכות הצבעה. אותם גורמים חיצוניים עזרו לקלדרון, לפי הדיווח, לקדם את ההצעות שלו, וביניהן הצעת התקציב שנידונה בשביעי בדצמבר.

"מארקה" הסתמך בדיווח שלו על עדי ראייה שהוגדרו על ידי העיתון "אמינים במיוחד". קלדרון מיהר להכחיש את הפרסומים: "זה תרגיל מלוכלך שנעשה נגדי. אין בידיעה שמץ של אמת. לא אני ולא אף אחד מחברי ההנהלה קשורים בניסיון לתמרן את האסיפה, ולא נתנו יד לתמרון שכזה. אם אנשים שלא היו אמורים להשתתף באסיפה אכן נטלו בה חלק, הם ייענשו".

"אני לא חושב שארוץ מחדש לתפקיד הנשיא בבחירות ב-2010. זהו ג'וב אטרקטיבי אבל אני לא מעוניין בו לכל החיים", אמר קלדרון בראיון לאתר הרשמי של המועדון. קלדרון התייחס שוב לפרסומים נגדו: "קשה ללכת לעבודה כל יום ולחשוב על מה שמפורסם בתקשורת. זה לא עוזר לקבוצה ולא למועדון. בשנתיים וחצי שאני בתפקיד, הזנחתי את עבודתי כעורך דין ולא הקדשתי למשפחתי את הזמן הראוי".

יחד עם זאת, ההכחשות של קלדרון לא ימנעו פתיחה בחקירה. "ביקשנו מועדת המשמעת של המועדון לאמת את הדיווח", אמר לואיס ברסנה, הדירקטור לענייני חברי האסיפה. "מי שיימצא אשם, יסולק מהמועדון", הוסיף ברסנה ברמיזה עבה לכיוונו של קלדרון.

הערב יערכו משחקי הגומלין במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי, כשבמוקד תארח ברצלונה את אתלטיקו מדריד עם יתרון 1:3 מהמשחק הראשון (23:00, ערוץ 5+ לייב). מאיורקה ודודו אוואט יתארחו אצל אלמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully