וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפציצים את המשפחה שלי"

אליניב ברדה מסביר לבלגים למה ישראל נלחמת בעזה, ובינתיים אברטון רוצה אותו. עומר גולן: "ראוי שכל העולם יילחם בטרוריסטים מהחמאס"

מבצע "עופרת יצוקה" בעזה גורר תגובות באירופה, אבל לא תמיד מהצד הפלסטיני. לאחר שהמחאה של פרדי קאנוטה מסביליה עשתה גלים, הגיבו בבלגיה חלוץ לוקרן עומר גולן וחלוץ גנק אליניב ברדה, שסיפרו איך זה נראה מהצד שלנו.

"כרגע ישראל מוגדרת כאזור מלחמה", סיפר גולן לעיתון ה"גאזט ואן אנטוורפן", "אין לי בעיה עם הפלסטינים, רק עם החמאס. הם חבורה של טרוריסטים. ראוי שכל העולם יידע את זה ויילחם בחמאס, לא רק ישראל". גם ברדה התייחס למשבר בעזה: "בתיאוריה, אפשר לקרוא לי חייל מילואים כי שירתתי בצה"ל, אבל המלחמה לא גדולה דיה כדי שיקראו לי. המשפחה שלי גרה בבאר שבע, ושם נופלים טילים. אני לא חושב שאנשים מבינים עד כמה המצב בישראל חמור".

בינתיים, מפרסם ה"דיילי מירור", כי אברטון מעוניינת בברדה ורוצה להחתימו כבר בינואר תומרת שני מיליון ליש"ט. ברדה בן ה-27 חתם רק בשבוע שעבר על חוזה חדש עד 2013 בגנק. אברטון זקוקה בדחיפות לחלוץ בעקבות פציעותיהם של אייגביני יעקובו וג'יימס ואן, כשצמד החלוצים הנוספים: ויקטור אניצ'בה ולואיס סאהה קרובים לחזרה למגרשים. המנג'ר, דיוויד מויס, חיפש ברחבי אירופה חלוץ בעלות נמוכה יחסית, ועל פי הדיווח, ברדה הוא זה שצד את עיניו ומתאים למסגרת התקציבית.

ברדה נפצע במהלך משחק ידידות של גנק מול ונלו ההולנדית ובצוות הרפואי של הקבוצה היה חשש שהוא סובל משבר בפיקת הברך. בדיקה רפואית שעבר השחקן גילתה כי לא מדובר בפציעה חמורה, אך החלוץ הישראלי נמצא בספק למשחק הגביע הערב מול לוקרן.

עדכון ראשון: 14.1.09, 12:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully