וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: אדיר טובול עלול להיעדר כחודש

14.1.2009 / 11:11

מגן מ.ס אשדוד פרק את עצם הבריח במהלך משחק גביע הטוטו מול נתניה. הבלם בורדיאן ישוחרר, עסקת העברתם של הסלובנים מתעכבת

מגן מ.ס. אשדוד, אדיר טובול, פרק אמש את עצם הבריח, במשחק הניצחון 0:1 על מכבי נתניה, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. טובול צפוי להיבדק במהלך היום אצל אורטופד, אולם ההערכה הראשונית מדברת, על העדרות של כחודש ימים. המגן שנפגע בתחילת המחצית השנייה, הוחלף בדקה ה-50 ואף נסע לקבל טיפול בבית החולים קפלן ברחובות.

המאמן, יוסי מזרחי, ניצל את המשחק אמש בכדי לבחון את השוער הסרבי ברנקו וויוביץ', שעדיין לא נתקבלה החלטה לגביו, וכן את הבלם האוקראיני אנדריי בורדיאן, שככל הנראה ישוחרר.
עסקת החתמתם של שני הסלובנים, הבלם מרקו שולר והקשר נבושה קובצ'ביץ' תקועה בשלב זה. ראשי אשדוד כבר הגיעו לסיכום כספי עם שני השחקנים, אולם עיכובים טכניים ואי הסכמות שונות בין אשדוד לבין גנט וגוריצה, קבוצותיהם של הסלובנים, מונעים את השלמת העיסקה. המאמן מזרחי רצה לשתף את השניים אמש במשחק, אולם הם סירבו להיבחן וכעת יש גורמים באשדוד שמדברים על פיצוץ העיסקה כולה. בכל מקרה, גם אם יוחתמו לבסוף שולר וקובצ'ביץ', הם לא יוכלו ליטול חלק במשחק החוץ מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה.

באשדוד קיבלו כמובן בסיפוק רב את ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, וכעת מתעסקים בקבוצה רק במשחק החוץ מול הפועל תל אביב במסגרת ליגת העל, בשבת בבלומפילד. בתום המשחק התייחס אמש הבעלים ג'קי בן זקן להודעת ההתאחדות על חזרת משחקי ליגת העל בשבת ואמר: "אם מסתכלים רק על הפן הספורטיבי אז החלטת ההתאחדות נכונה, אבל אנו חיים במקום בו המדינה חשובה יותר מכדורגל. מבחינתנו גם אם המחיר הוא שנאלץ לוותר על הביתיות מול בני יהודה במחזור הבא זה מקובל. המסר צריך להיות שהאויב לא יכול להכריע אותנו. הם רוצים לשנות לנו את שגרת היום ואנחנו צריכים להראות את ההיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully