וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה מייעץ לטבז: "רוץ לאינטר"

מאמן ארגנטינה חושש לעתיד חלוץ מנצ'סטר יונייטד ושולח לו מסר ברור. השדים יארחו את וויגאן במשחק השלמה וינסו לקזז הפער מהפסגה ל-2 בלבד

שלושה ימים לאחר הניצחון המרשים על צ'לסי, תארח באולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד את וויגאן למשחק השלמה מהמחזור ה-18 של הפרמיירליג. השדים האדומים חתכו את הקבוצה הכחולה מלונדון וכעת, ניצחון על הקבוצה של סטיב ברוס, שחקן העבר של המועדון, יקרב אותם עד כדי שתי נקודות בלבד מליברפול, שעדיין מוליכה את הטבלה.

מנצ'סטר במקום השלישי בטבלה עם 41 נקודות, בעוד לליברפול 46, כאשר בתווך, במקום השני, מדורגת צ'לסי עם 42 נקודות. לוויגאן, שמדורגת במקום השביעי בליגה 31 נקודות. החבורה של אלכס פרגוסון מגיעה למשחק בכושר טוב מאוד אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם מאזן שערים של 0:8. אלא שאם באולד טראפורד חושבים שהם נתקלים ביריבה קלה, הרי שוויגאן גם השיגה שלושה ניצחונות רצופים וארבעה בחמשת משחקיה האחרונים.

כריסטיאנו רונאלדו זכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א וירצה להוכיח שהעובדה שהוא קיבל את הפרס ולא לאו מסי נכונה. מי שלעומת זאת יחסרו מהסגל של פרגוסון הם פטריס אברה וריו פרדיננד הפצועים. המגן הצרפתי נפצע וייעדר לתקופה של כשלושה שבועות מהמגרשים. ג'ון אושיי וג'וני אוונס ימלאו את החסר במקומם.

מאמן נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה, שהגיע למשחק בין היונייטד וצ'לסי וכנראה בגללו פעלה האזעקה במלון בו התאכסנה צ'לסי בעקבות הסיגרים הרבים שעישן, ייעץ לקרליטוס טבז לעבור לאינטר. עתידו של טבז באלופת אנגליה ואירופה לוט בערפל והוא יסיים את חוזה ההשאלה שלו בן שתי העונות בקיץ. שמו של טבז נקשר בלא מעט קבוצות פאר באירופה כמו גם בריאל מדריד, ומראדונה שלח לו עצה, חינם אין כסף: "ראיתי את הניצחון של יונייטד על צ'לסי והוא לא שיחק, זה לא טוב. אני מייעץ לו לרוץ לאינטר. זה יכול להיות פיתרון מצוין עבורו. אני כבר רואה את שיתוף הפעולה הנהדר שהוא יכול ליצור ביחד עם זלטאן איברהימוביץ'", אמר חובב הסיגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully