וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורקוף הוא זידאן החדש"

עיתוני צרפת מהללים את קשר בורדו, שכבש שער מרהיב ביופיו ב-0:4 על פ.ס.ז'. אנשי לאנס לא מבינים מדוע הקבוצה מפריס משתתפת בגביע הליגה

במשחק המרכזי של פתיחת הסיבוב השני בצרפת, גברה בורדו 0:4 על פריס סן ז'רמן וצימקה את הפער מהמוליכה ליון לנקודה אחת בלבד. עם כל הכבוד לניצחון המזהיר, הדבר היחיד עליו דיברו כולם לאחר המשחק היה השער השלישי של בורדו, בו תיעתע באומנות יוהאן גורקוף במגני פ.ס.ז' והכניע באלגנטיות את השוער מיקאל לאנדרו. ההשוואות לזינדין זידאן, עוד פליימייקר שכיכב בסטאד שבאן דלמאס במדי בורדו, היו בלתי נמנעות.

עוד לפני המשחק אמר גורקוף: "אני שייך לדור שחקנים שספגו את ההשראה מזידאן. אני יכול להבין אנשים שמזהים אלמנטים שלו במשחק שלי, הרי תמיד יש לי את הרצון לחקות את הטובים ביותר, וזידאן הוא כזה".

במשחק עצמו אכן קיבלו הצופים חיקוי מדויק להפליא של זידאן, כולל הרולטה המפורסמת. "לא יכול להסביר איך עשיתי את זה", סיפר גורקוף הנרגש לאחר המשחק. "זה היה אינסטינקט טהור". את אותה תשובה, אגב, סיפק גורקוף גם לאחר שער נפלא לא פחות שכבש מול טולוז. בתקשורת הצרפתית לא השתכנעו, ובמהדורת יום שני של עיתון ה"ל'אקיפ" בחרו בכותרת: "גורקוף הוא זידאן".

לאנס עדיין במועקה מגמר גביע הליגה אשתקד

ביומיים הקרובים מתקיימים בצרפת משחקי גביע הליגה. בעונה שעברה הייתה זו פריס סן ז'רמן שזכתה בתואר, לאחר ניצחון 1:2בגמר על לאנס, אלא שהאירוע המרכזי במשחק הזה לא היה על המגרש כי אם ביציעים. אוהדי פריס הניפו כרזה נגד אנשי הצפון, משם מגיעים אוהדי לאנס, ובה כינו אותם, בין היתר, "פדופילים וחסרי עבודה".

התגובה המיידית של ההתאחדות בצרפת הייתה קשה, ואף נתמכה בגינוי חריף מצד נשיא הרפובליקה ניקולא סרקוזי. ההחלטה שהתקבלה הייתה להדיח את מחזיקת גביע הליגה מהשתתפות במפעל העונה. ראשי פ.ס.ז' לא הסכימו לרעיון, עירערו וזכו בכל זאת להיכנס להגרלת המשחקים העונה.

כעת נפגשות שתי הקבוצות שוב בגביע הליגה, הפעם בשלב רבע הגמר, ובלאנס כועסים. "אסור היה לאפשר להם להגן על התואר", זעם הג'נרל-מנג'ר של הקבוצה מהליגה השנייה, דניאל לקלרק. "כל האיזור סבל מהסיפור הזה, לא הגיוני לתת להם להשתתף בטורניר. זה עדיין מעיק עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully