וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וושהאם וארון מגי בדרך החוצה מנהריה

13.1.2009 / 20:45

השחקן יועמד לועדת משמעת לאחר שהתבטא בחריפות נגד יעקב ג'ינו. ארון מגי דורש לעזוב באופן מיידי, במועדון מסרבים בכל תוקף לשחררו

עירוני נהריה צפויה להחליט על שחרורו של הפורוורד טוני וושהאם מהקבוצה. הקבוצה החליטה להעמיד את השחקן לוועדת משמעת בעקבות תקרית בחדר ההלבשה באולם מלחה ביום ראשון האחרון, שבה התבטא האחרון בצורה חריפה כנגד המאמן יעקב ג'ינו. בנוסף אליו גם צמד הזרים האחרים, רון לואיס וארון מגי, לא חסכו מהמאמן את דעתם והתבטאו כנגדו אל מול כל הקבוצה. גורם בנהריה אישר את הידיעה והוסיף: "יש מתיחות קשה בתוך הקבוצה. טוני וושהאם ככל הנראה ישלם את המחיר".

שחקן נוסף שעשוי לסיים את דרכו במועדון הוא ארון מגי, שהודיע הערב (שלישי) להנהלת הקבוצה כי אין בכוונתו להשאר בארץ בעקבות לחץ משפחתו לחזור לארצות הברית. מגי נעדר מאימון הבוקר של הקבוצה, בשל העובדה שאינו רוצה לשהות בעיר נהריה, אך בשעות הצהריים הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא מגיע לאימון, על מנת לשוחח עם ההנהלה. בנהריה מתכוונים להעמיד את השחקן לדין על אי הופעה לאימון. מגי הודיע להנהלה כי הוא מעוניין לעזוב. בנהריה מסרבים והודיעו לשחקן כי אין כוונה לשחררו, והציפייה ממנו להמשיך בקבוצה למרות הכל. לא ברור כיצד ינהג מגי בימים הקרובים.

בנוסף בקבוצה טרם שולמו משכורות חודש דצמבר, אך בהנהלת הקבוצה הבטיחו כי הם ישולמו במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully