וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בני השרון ניצחה את אריס סלוניקי 86:89

אריס סלוניקי הסכימה להגיע לישראל חרף המצב הביטחוני, נוצחה על ידי בני השרון 86:89 ביורוקאפ ולא העפילה לשלב הטופ 16

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני השרון גברה הערב (שלישי) בשיניים על אריס סלוניקי 86:89 במחזור השישי והאחרון בבית ד' של שלב הבתים במפעל היורוקאפ. בני השרון הפגינה הרבה ספורטיביות כאשר נלחמה עד השנייה האחרונה על הניצחון למרות שהמשחק היה לפרוטוקול בלבד עבורה, בעוד לאריס הוא היה קריטי ביותר. הפסדה של אריס, בתוספת ניצחונה של פנליניוס על טורק טלקום אנקרה 74:82 במשחק המקביל של הבית, השאיר את הקבוצה מסלוניקי מחוץ לטופ 16.

שבוע בלבד עבר מאז הביזיון בטורקיה כאשר אוהדי טורק טלקום אנקרה צבאו על הפרקט ואיימו על חייהם של שחקני בני השרון שנאלצו לברוח. במהלך כל השבוע קיוו בבני השרון שביול"ב יתעשתו ולא יתנו להם הפסד טכני, אבל כנראה שביול"ב חושבים בצורה שונה. ההפסד הטכני גמר לחבורה של אריאל בית הלחמי את הסיכוי להעפיל משני המקומות הראשונים לשלב הבא.

אריס הגיעה לארץ לאחר שאולצה לעשות זאת על ידי הנהלת יול"ב. היוונים ידעו שניצחון יעלה אותם לשלב הטופ 16, כשאפילו הפסד יכול היה להספיק להם (אם טורק טלקום הייתה מנצחת את פנליניוס).

דווקא היוונים היו אלה שפתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון בדקות הראשונות. הם אף הובילו בתום הרבע הראשון, אבל מהרבע השני ואילך הייתה זאת בני השרון שהשתלטה על המשחק. בראשותו של מאיר טפירו הפכה בני השרון את התוצאה במהירות ברבע השני ושמרה כל העת על טווח ביטחון סביר מאריס. עד הסיום הצליחה החבורה של בית הלחמי לשמור על היתרון ולנצח. מי יודע מה היה קורה אם ביול"ב היו חושבים אחרת...

את בני השרון הוליכו ריצ'י רובי עם 21 נקודות, מאיר טפירו הוסיף 20, שון ג'יימס סיים עם 16, עוסמאן סיסה 12, אוגונה אוניקאווה תשע נקודות. מן העבר השני דימיטריוס צאלדאריס צלף 32 נקודות, קיידרן קלארק סיים עם 14 נקודות, ספנסר נלסון עם 11.

מהלך המשחק

רבע ראשון

אריס פתחה את המשחק בצורה טובה ועלתה ליתרון אחרי שתי דקות של 2:6. שלשה של היוונים העלתה אותם שתי דקות לסיום הרבע ל-8:16. סיומת טובה של בני השרון כולל שלשה מטורפת על הבאזר של מאיר טפירו הורידה את המקומיים להפסקה בפיגור 18:15 בלבד.

רבע שני

בני השרון פתחה בסערה את הרבע השני ועלתה ליתרון ראשון במשחק אחרי שתי דקות וחצי 21:22. הקבוצה של בית הלחמי עלתה ליתרון שיא 21:31 אחרי דאנק של עוסמאן סיסה. שוב היה זה טפירו שקבר זריקה עם הבאזר והוריד את בני השרון למחצית ביתרון של 32:41.

רבע שלישי

רק אחרי שתי דקות נקלעו הנקודות הראשונות משלשה של אריס. אבל בני השרון החזירה עם ארבע נקודות משלה בדרך ל-35:45. האורחים ניסו לחזור ולצמק את הפער, אבל החבורה של בית הלחמי הצליחה לשמור על פער בן תשע נקודות, 50:59.

רבע רביעי

היוונים נלחצו לפינה אחרי ניצחונה של פנליניוס והחלו ללחוץ את בני השרון. אריס הצליחה לצמק וניסתה לעשות מה שיותר עבירות כדי לעצור את השעון. 57.7 שניות לסיום קליעות של בני השרון העלו את היתרון שלה ל-10, 71:81. אריס הדהימה עם שתי שלשות תוך כ-15 שניות וצימקה ל-81:77, כשנותרו 40 שניות לסיום. טפירו קלע רק נקודה ואריס קלעה עוד שלשה וצימקה ל-82:80, ואחר כך ל-86:85. ריצ'י רובי עמד על הקו וקלע שתיים ואז ביצע עבירה. לאריס זה כבר היה יותר מדי ובני השרון משיגה ניצחון מצוין 86:89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית הלחמי: "מאוד גאה בדרך שלנו"

"הבאנו את הרוח שלנו ואת הספורטיביות", אמר בסיום מאמן בני השרון, אריאל בית הלחמי. "היינו צריכים לתת את התשובה על המגרש, השחקנים באו כמו גדולים ואני מאוד גאה בדרך שלנו. מלבד חמש הדקות האחרונות שיחקנו כדורסל טוב. זה משחק טוב שלנו אני מקווה שנחזור לקצב שקצת איבדנו. צריך להיות חזקים".

"אנחנו מאוכזבים מההפסד הטכני שספגנו בשבוע שעבר", אמר בסיום ריצ'י רובי, שקלע 21 נקודות במשחק. "רצינו להשיג ניצחון והראינו שיש לנו הרבה אופי אחרי מה שקרה לנו. לקח לי זמן למצוא את הקצב שלי והצלחתי להיכנס אליו במהלך המשחק".

"אנחנו קבוצה קטנה שרוצה לבנות את עצמה באירופה עם מסורת ולהפוך להיות אט אט קבוצה אירופית טובה", הביע את תקוותו בסיום יושב ראש הקבוצה, אלדד אקוניס. "אנחנו לא עושים בעיות, אנחנו אחלה קבוצה".

לגבי ההחלטה של הקבוצה לא לחזור לפרקט במשחק לפני שבוע נגד טורק טלקום אנקרה אמר אקוניס: "אני שלם עם ההחלטה הזאת. היינו תחת סכנת חיים, אני שלם עם זה. עם ישראל גאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully