וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נפרק את סכנין

ההחלטה לא לתת לסכנין לארח בבית צודקת, כי מי צריך את הערבים האלה בליגה? אבל כדי להיות בטוחים, הנה עוד 5 דרכים לחסל סופית את נציגת המגזר

שתי נקודות לניצחון

הליגה שלנו עברה לפני 26 שנה למתכונת של שלוש נקודות לניצחון, אבל באף מקום לא נאמר שזהו הדין גם לגבי קבוצה ערבית בליגת העל, אופציה דמיונית שכלל לא נלקחה אז בחשבון. מכיוון שמוטב מאוחר מלעולם לא, הגיע הזמן לשנות את התקנון ועם כל ניצחון להפחית לסכנין נקודה. ככה נבטיח שהיא תרד ליגה, וחשוב מכך - שגם בעונה מושלמת לעולם לא תיקח אליפות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

להוציא אותם מהטוטו

תראו, בואו נודה על האמת - העובדה שסכנין נמצאת בטופס הטוטו לא רק מציקה לעין, היא מריחה לא טוב, תרתי משמע, ולא - אנחנו לא מתכוונים לפרשת הבשמים (טוב, גם לה, עוד הוכחה שצריך למחוק את הקבוצה הזו). הנוכחות של סכנין בטופס הטוטו מזהמת ומטמאת את ידיו של כל מי ששולח. חוץ מזה, תחשבו על זה כך: ניצחון של סכנין הביא לכם זכיה. האם תרצו שהכסף שלכם יהיה נגוע בדם? (צילום: ניר חורי)

דו"ח סקאוטינג ליריבה

לסכנין יש כרגע יתרון לא הוגן על פני שאר הליגה: כשהיא עולה למגרש, היריבות לא יודעות מה היא תעשה - באיזה מערך תבחר לשחק ובאלו דקות יתבצעו החילופים. וזה, תסכימו, באמת לא בסדר. כל מאמן של סכנין יהיה מחוייב למסור את תוכנית המשחק שלו לידי נציג שב"כ שיוצב בחדר ההלבשה. ניצחון יגרור עינויים, טלטולים והודאה שלקבוצה מגיעים בעצם הפסד טכני והפחתת נקודות, יחד עם התנצלות פומבית קבל עם ואומה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נאמנות מוחלטת למדינת ישראל ולסמליה

כל שחקן של סכנין יחוייב בתחקיר שיקבע את סיווגו הבטחוני לפני כל משחק (העובדה שהיית "סודי ביותר" לפני משחק עם השמאלנים של הפועל ת"א לא אומרת שכך יהיה לקראת בית"ר ירושלים). ההמנון ינוגן רק בצד שבו עומדים שחקני סכנין במגרש, והם יחוייבו לשיר אותו תוך דגש על השורה "נפש יהודי הומיה". כיבוד בבקלאוות ייאסר, ובמקום זאת יגישו אנשי סכנין ערגליות מקופסה צבאית ויצחצחו את נעליהם של שחקני היריבה לפני המשחק ולאחר סיומו

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

יהודי בסכנין? תגורש מהנבחרת

נבחרת ישראל היא ביטוי לרוח הקרב של בחורינו האמיצים, לא לבוגדים עלובים שהלכו לשחק אצל הערבים הרשעים. יש להסיר כל מועמדות של תוקעי סכינים בגב דוגמת מאיר כהן, איתן עזריה או חיים בנון, לייצג אותנו אי פעם בזירה הבינלאומית, בלי קשר ליכולתם. רק איום חד משמעי ימנע ממלח הארץ להגיע למקום כה טמא, ולא יאלץ אותנו להתמודד עם הבושה של גיס חמישי שכזה (צילום: ברני ארדוב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully