וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "האויב לא יכניע אותנו"

אשדוד ניצחה 0:1 את נתניה ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו. בן זקן גיבה את ההחלטה להחזיר את הליגה. מתיאוס לשחקנים: "מה המטרות שלכם?"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

גומלין רבע גמר גביע הטוטו באיצטדיון רמת גן לא עורר יותר מדי התרגשות הערב (שלישי), כאשר מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על מכבי נתניה ועלתה לשלב הבא. את העניין באשדוד משכו צמד הזרים הסלובנים, מרקו שולר ונבושה קובצ'ביץ', אשר לא נוטלים חלק במשחק בשל סירובם להיבחן. גורם באשדוד לוואלה! ספורט: "ייתכן כי השניים לא יצורפו".

המאמן יוסי מזרחי אמר בסיום: "המטרה הייתה להרדים את נתניה ועשינו זאת. העיקר שעלינו שלב. על חזרתה של ליגת העל הוסיף מזרחי: "מה שיחליטו בהתאחדות מקובל עלינו, למרות שמצבנו הוא הכי לא אידיאלי. האירועים מוציאים את השחקנים ממסגרת, אבל נקבל כל החלטה. לא קל לחיות במצב בו אשדוד חיה. אני מאמין שזה ייגמר טוב, תוך שבוע-שבועיים, ואז נחזור לשגרה.

הבעלים, ג'קי בן זקן, הביע גם הוא תמיכה: "אם מסתכלים רק על הפן הספורטיבי, אז ההחלטה של ההתאחדות נכונה, אבל אנו חיים במקום בו המדינה חשובה יותר מהכדורגל. מבחינתנו, גם אם המחיר הוא שבשבוע הבא נאלץ לוותר על הביתיות מול בני יהודה, זה מקובל. המסר צריך להיות שהאויב לא יכול להכניע אותנו. הם רוצים לשנות לנו את שגרת היום, ואנחנו צריכים להראות את ההיפך".

מגן אשדוד, אדיר טובול, שנפגע בכתפו במהלך המחצית השנייה, פונה לצילום בבית החולים קפלן עם חשש לפגיעה בעצם הבריח. מאוחר יותר תתברר חומרת הפגיעה.

מתיאוס גער בשחקני נתניה

עוד הפסד והלחץ במכבי נתניה עולה, כשטענות ישנות מתחילת העונה עולות חזרה אל פני השטח. לותר מתיאוס כינס את שחקניו לאסיפה לאחר המשחק, בה מתח ביקורת על תפקודם. "אתה מגן, למה אתה לא עושה הגנה?", הטיח אל עבר טל מעבי. "אתה השחקן הכי ותיק כאן, למה אתה לא דואג להנהיג?", צעק על לואיס מרין.

הגרמני התאכזב בעיקר מכך ששחקני המשנה שקיבלו הזדמנות בהרכב לא התאמצו מספיק על מנת להוכיח כי הם ראויים להכלל בהרכב גם בליגה. "כולם יודעים לדבר ולהגיד שמגיע להם לשחק, אבל היום לא הוכחתם את זה".

"מה המטרות שלכם כאינדווידואלים?" שאל מתיאוס את השחקנים, שבמהלך הפגרה התלוננו על כך שהאימונים מפרכים מדי, וחלקם אף תלה בכך את הסיבה ליכולת הדלה היום ובשבוע שעבר. "אם זה להיות בינוניים, אז אפשר להסתפק גם בשלושה אימונים בשבוע, אבל אם אתם רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר, כמו שאתם נראים עכשיו גם שני אימונים ביום לא יספיקו".

על אף משחקו הפושר, מתיאוס דווקא מרוצה מהשתלבותו של סיאבונגה נקוסי, וביקש מנתי עזריה, שניהל את המשחק, לתת לו לשחק 90 דקות על מנת שיסיר את החלודה. בצוות המקצועי של נתניה יודעים לספר כי "יש לו המון כישרון, כשהוא יחזור לכושר הוא יתן לנו המון". מתיאוס לא התרשם מהיכולת שהציג ראובן עובד בחצי השעה בה שותף במשחק.

בסיום סרבו אנשי נתניה לאפשר לשחקני הקבוצה להתראיין, ושלחו את נתי עזריה אל עמדת הראיונות. "כמו שנראינו היום אנחנו לא מוכנים לליגה אבל נתאמן כמו שצריך ממחר", סיפר עוזר המאמן. למרות דבריו, שחקני נתניה יזכו מחר ליום חופשי וישובו לאימון כפול ביום חמישי.

מהלך המשחק

ללא סיכוי ריאלי לעלות, ללא לותר מתיאוס על הקווים ועם רשימת פצועים בלתי נגמרת פגשה הערב (שלישי) מכבי נתניה את מ.ס. אשדוד באיצטדיון רמת גן, במסגרת גומלין רבע גמר גביע הטוטו. בשבוע שעבר זה נגמר ב-1:4 לאשדודים, ובנתניה העדיפו לתת לפצועים מנוחה לקראת מפגש הליגה מול מכבי ת"א.

בקור עז ועל רקע יציעים שוממים באיצטדיון רמת גן (300 צופים בלבד), ניהלו אשדוד ונתניה מחצית ראשונה מנומנמת וללא כל אירועים מיוחדים. במחצית השנייה נכנס בשורות האשדודים הנבחן האוקראיני אנדריי בורדיאן, המשחק כבלם, במקום אדיר טובול, שככל הנראה פרק את כתפו וחומרת פציעתו תתברר בהמשך. בדקה ה-47 הגיע איתי שכטר הנתנייתי להזדמנות פז מול הסרבי ברנקו וויוביץ', אבל השוער הנבחן מנע שער.

בדקה ה-60 עלה ראובן עובד להופעת בכורה במכבי נתניה ושתי דקות אחר כך בעיטה של רביד גזל החטיאה את המסגרת. בדקה ה-68 הכשיל השוער דניאל ליפשיץ' את עידן שריקי, ודוד רביבו העלה את אשדוד ליתרון 0:1 מהנקודה הלבנה. בדקה ה-85 כמעט הושג השני של אשדוד, כשמתן אוחיון פרץ מעמדת המגן הימני ובעט מ-20 מטרים סמוך לקורה. דוד רביבו ניסה לאחר מכן את מזלו מ-20 מטרים, אבל ליפשיץ' הדף. דקה חלפה ושוב הקפטן האשדודי, המצטיין במגרש, מצא את רחמים צ'קול שבעט חד ולא היה רחוק מלכבוש.

הרכב מ.ס. אשדוד: ברנקו וויוביץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול (אנדריי בורדיאן ,50), קובי דג'אני, יוסי אופיר (מאור זוהר, 78), ברוך דגו (רחמים צ'קול, 46), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב (ניר נחום, 72).

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן (אוראל דגני, 78), לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, רביד גזל, שניר גואטה (ראובן עובד, 60), סיאבונגה נקוסי, איתי שכטר, דלה ימפולסקי (פיראס מוגרבי, 75).

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully