וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "יש לכם כאן את קלארק קנט"

החמיא לפול פירס שקלע 39 נקודות בניצחון הסלטיקס על הראפטורס אחרי הארכה 109:115. בריאנט והאוורד נבחרו לשחקני השבוע

בוסטון סלטיקס השיגה ניצחון שני רצוף על טורונטו ראפטורס 109:115 אחרי הארכה וקווין גארנט ידע למי הוא חייב אותו: "כדאי שתנגנו את המוסיקה של סופרמן באולם כשהוא משחק ככה", אמר גארנט אחרי שפירס קלע 9 נקודות מתוך השיא העונתי שלו של 39 בהארכה "אני אהיה באטמן, אני אהיה רובין", הוסיף במסיבת העיתונאים. "אני אהיה מי שתרצו. אני אהיה איש זבל, אבל יש לכם כאן את קלארק קנט", סיכם הפורוורד שעזר עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים.

פירס שיחק 49 דקות למרות חששות מאמנו דוק ריברס לגבי הפציעה בברך שלו. "האמת, אני מרגיש טוב. יכולתי לשחק עוד רבע, אני חושב", אמר ה-MVP של סדרת הגמר אשתקד. ריי אלן, שאתמול הוביל את הסלטיקס בניצחון על הראפטורס עם 36 נקודות, קלע במשחק הזה 12 נקודות בלבד. "מלבד שלשה בהארכה ריי לא עשה כלום", אמר הגארד של טורונטו רוקו אוקיץ'. "אבל זו קבוצה עמוקה", הוסיף.

אוקור: "הרגשתי שזה אחד הערבים האלה בהם לא אחמיץ"

ביוטה הרגיש מהמט אוקור שהוא לא יכול להחטיא, וזה היה כמעט נכון. "הרגשתי שזה אחד הערבים האלה בהם לא אחמיץ", אמר הסנטר שקלע שיא קריירה של 43 נקודות (13 מ-19 מהשדה) בניצחון יוטה ג'אז על אינדיאנה פייסרס 113:120 אחרי הארכה. "לקחתי את מה שנתנו לי. הם נתנו לי זריקות חופשות, אז לקחתי אותן". מאמן המפסידה ג'ים אובראיין התרשם גם הוא מהטורקי: "היה לו משחק נהדר. קשה לעשות דאבל-טים על מישהו בקו השלוש", הוסיף.

הפייסרס לא עשו חיים קלים לג'ז וריצה של 0:16 באצמע המחצית השנייה הפכה את המשחק לצמוד. "היתה לנו מעידה. בכל פעם שאתה משחק מול קבוצה כזאת, יש סיכון שהם יקלעו הרבה נקודות מהר. הם זורקים הרבה שלשות", אמר רכז הג'אז דרון וויליאמס.

דני גריינג'ר הוביל את הפייסרס עם 30 נקודות (עם 7 אסיסטים) יום אחרי שהשיג שיא קריירה של 42 בגולדן סטייט. "נתנו להם לפתוח יתרון גדול, ונאבקנו בו כל המשחק", אמר גריינג'ר שקלע 6 מ-7 הזריקות שלו לשלוש. הבשורות הטובות לאינדיאנה הן חזרתו לכושר של מייק דאנליבי, שקלע 20 נקודות וקטף 7 ריבאונדים במשחקו הרביעי העונה, לאחר שחזר מפציעה בברך.

מייק ד'אנטוני היה מרוצה מהניצחון של ניו יורק ניקס על ניו אורלינס הרונטס החזקים 95:101. "הדבר הכי חשוב הוא שהיו לנו 30 אסיסטים", אמר המאמן. "מבחינה הגנתית, שיחקנו באותה אינטנסיביות כמו בפעמים האחרות, אבל הערב קלענו יותר זריקות", אמר המאמן. כריס דוהון וקוונטין ריצ'רדסון סיפקו 17 אסיסטים לחברים. "שיחקנו חזק, שיחקנו ביחד והנענו את הכדור", אמר קיו שבעצמו מסר 8 אסיסטים.

גם הפורוורד של ניו אורלינס, דיוויד ווסט, התרשם מהנעת הכדור הניו יורקית. "כשהם גרמו לנו להגן נגדם, הם הניעו את הכדור עם חמש, שש או אפילו שבע מסירות. הם נתנו מאמץ אדיר ברבעים השלישי והרביעי, יש להם כמה בחורים שיודעים לקלוע", אמר ווסט, שהוביל את ההורנטס עם 25 נקודות (רק 6 מ-20 מהשדה) והוסיף 14 ריבאונדים.

דווייט האוורד וקובי בריאנט שחקני השבוע

דווייט האוורד וקובי בריאנט נבחרו לשחקני השבוע בליגה הטובה בעולם. האוורד הוביל את המג'יק למאזן של 0:4 עם נצחונות על וושינגטון, סן אנטוניו ופעמיים על אטלנטה. בכל המשחקים הוא השיג דאבל דאבל והוביל את אורלנדו פעמיים בנקודות.

בריאנט, שלו זו בחירה שנייה העונה, סייע ללוס אנג'לס לייקרס לסיים את השבוע במאזן 1:3, עם נצחונות על הווריורס, ההיט והפייסרס. בשניים מהמשחקים קובי קלע יותר מ-30 נקודות. בשניים ממשחקי השבוע והוביל את המערב עם ממוצע של 28.8 נקודות בארבעת המשחקים. בנוסף, השיג בריאנט שיא עונה של 13 אסיסטים והוסיף להם 36 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully