וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנהריה חוזרים להתאמן בעין שרה

13.1.2009 / 10:08

אחרי חמישה ימים מחוץ לעיר תשוב הקבוצה של יעקב ג'ינו להתאמן בעיר, כשעדיין לא ידוע אם כל הזרים יגיעו. בחולון, כריס ווטסון ייעדר שבועיים

חמישה ימים אחרי נפילת הקטיושות בעיר, ויומיים אחרי ההפסד להפועל ירושלים תחזור היום (שלישי) עירוני נהריה לאימונים באולם עין שרה בעיר, לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה אמש כי אין כל סכנה בלערוך את האימונים בנהריה. בשלב זה צפויים כל השחקנים הישראלים לחזור לאימונים, למעט רוברט רותבארט שנמצא בטירונות בצה"ל. בנוגע לשחקנים הזרים, טוני וושהאם יגיע לאימון, וככל הנראה גם רון לואיס, אך כרגע לא ברור האם ארון מגי יחזור לאחר שהשחקן הודיע לקבוצה, כי אין בכוונתו לשוב לעיר.

לאחר ההפוגה מהבעיות הבטחוניות, יתפנו בנהריה בימים הקרובים לפיתרון הבעיות המקצועיות. הקבוצה ניצחה שלושה משחקים מתוך תשעה מתחילת העונה, וצמודה לקבוצות התחתית. לאחר עזיבתו של פיליפ ריצ'י, החליטה הנהלת הקבוצה לא להתחזק בשלב זה בעוד שחקן גבוה, אך לא מן הנמנע שתעשה זאת בסופו של דבר אם הקבוצה לא תחזור לנצח. בנהריה מייחסים חשיבות רבה לשבוע הקרוב, בו תפגוש בליגה את מכבי ראשון לציון, וברבע גמר הגביע את בני השרון.

בינתיים בגזרה אחרת, תיאלץ הפועל חולון להסתדר בשבועיים הקרובים ללא הקפטן שלה כריס ווטסון שנקע את ידו במשחק ההפסד למ.כ. גבעת שמואל. בתחילה חששו בחולון כי מדובר בפציעה קשה יותר ונשמו לרווחה כשהסתבר שמדובר רק בנקע. ווטסון קלע העונה 8.5 נקודות והוריד 5 ריבאונדים למשחק עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully