וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "מארי פייבוריט? יופי לו"

הטניסאי השוויצרי הוסיף: "מפתיע אותי שהוא פייבוריט לאליפות אוסטרליה בלי שהוא זכה מעולם בגרנד סלאם". רם ומירני הודחו מטורניר סידני

אנדי מארי אמנם פתח את 2009 בסערה וזכה בשני טורנירים (אחד מהם טורניר ראווה) אחרי ניצחונות על בכירי הטניסאים בעולם, אבל מי שהפתיע הבוקר (שלישי) עם תגובה בלתי צפויה היה דווקא רוג'ר פדרר.

"מארי הוא הפייבוריט?", שאל פדרר, שהפסיד לסקוטי פעמיים בשבוע וחצי האחרון, "יופי לו. אני לא אעזור לו עם זה. מפתיע אותי שסוכנויות ההימורים מציבות אותו כפייבוריט בלי שהוא זכה בגרנד סלאם אף פעם. נובאק (דג'וקוביץ') זכה כאן לפני שנה, רפא (נדאל) עשה עונה מדהימה, אני זכיתי בגרנד סלאם האחרון של השנה שעברה, כך שזה מפתיע אותי".

עם זאת, פדרר גם החמיא למארי: "במשך השנה שעברה הוא התדפק על דלתי הצמרת והראה שהוא מוכן לעשות צעד קדימה. אני חושב שהוא הראה שהוא יכול לשחק ברמות הגבוהות בצורה עקבית כי לפני זה היו לו הרבה עליות ומורדות.

רם ומירני הודחו בסיבוב הראשון בסידני

אנדי רם ובן זוגו הבלארוסי מקס מירני הפסידו בסיבוב הראשון בטורניר סידני לזוג הספרדי של פליסיאנו לופס וטומי רוברדו 7:5 4:6 10:6 אחרי קרב קשה. אצל היחידים עלה לייטון יואיט לסיבוב השני אחרי ניצחון קשה על ז'וליין בנטו הצרפתי 7:5 2:6 4:6. הצרפתים רישאר גאסקה ופול הנרי מתיו עלו גם הם לסיבוב השני אחרי נצחונות על דימיטרי טורסונוב הרוסי (6:7 4:6) ואנדריאה ספי האיטלקי (2:6 6:2 3:6) בהתאמה. מתיו יפגוש בסיבוב הבא את המדורג ראשון בטורניר נובאק דג'וקוביץ' הסרבי. כמה הפתעות נרשמו: המדורג שישי בטורניר, תומאס ברדיץ' (צ'כיה, 21 בעולם), הפסיד במפתיע 6:3 6:4 לכריס גוצ'יונה האוסטרלי (132 בעולם), שקיבל כרטיס חופשי לטורניר. הסרבי ינקו טיפסרביץ' (46 בעולם) הפתיע את המדורג שמיני בטורניר מרדי פיש (ארה"ב, 24 בעולם) 4:6 6:3 4:6. ראדק סטפאנק (צ'כיה) פרש בשל מחלה מול ז'רמי שארדי הצרפתי (73 בעולם) שעלה מהמוקדמות.

אולי בחסות החום ואולי סתם כדי שתהיה תחושה של הפתעה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, הבוקר (שלישי) הודחו שארית המדורגות שעוד נשארו בטורניר הנשים בהובארט, אוסטרליה (על סך פרסים של 220 אלף דולר).

אחרי שאנה צ'קווטדזה, אגנס שבאיי, פטי שנידר ואחרות הודחו מוקדם יותר, היום הפסידה המדורגת 1 בטורניר, האיטלקיה פלאביה פנטה, 7:5, 6:3 למגדלנה ריבריקובה הסלובקית.

המדורגת 4 בטורניר, ז'נג ג'י הסינית, הפסידה 6:3, 6:3 לג'יזלה דולקו הארגנטינאית ואילו המדורגת 7, אלונה בונדרנקו האוקראינית, הובסה 6:2, 6:0 בידי הצ'כית פטרה קביטובה.

בסידני, טורניר קצת יותר גדול עם שמות קצת יותר גדולים, לא נרשמו הפתעות מרעישות. סרינה וויליאמס (המדורגת 1) עלתה לסיבוב השלישי אחרי שדרסה את שרה ארני האיטלקיה 1:6, 2:6 וגם המדורגת אחריה, דינארה סאפינה, לא התקשתה עם 3:6, 0:6 על ורה דושבינה.

אגנייסקה רדוונסקה (6) הדיחה את דניאלה האנטוחובה הצונחת אחרי שניצחה אותה 3:6, 5:7 וסווטלנה קוזנצובה (5) ניצחה את קאיה קאנפי (2:6, 6:2, 5:7. גם אלנה דמנטייבה בשלב הבא אחרי 2:6, 4:6 על ירמילה גאידוסובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully