וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי קיבל דד-ליין

ה"דיילי אקספרס" מדווח כי רומן אברמוביץ' נתן לסקולארי חודשיים כדי לשפר את הכושר של צ'לסי. הברזילאי התעמת עם ניקולס אנלקה

לרומן אברמוביץ' נמאס. הצהובון "דיילי אקספרס" מדווח כי הבעלים הרוסי של צ'לסי מאוכזב מהכושר הלא טוב של הבלוז והוא נתן לו שמונה שבועות לשפר את הכושר של הקבוצה. לברזילאי צפויים משחקים מול ליברפול, אסטון וילה, ושמינית גמר ליגת האלופות.

למרות היותם במקום השני בליגה, המיליונרים השיגו ניצחון בודד מתוך חמשת האחרונים שלהם. לא רק הג'וב של סקולארי בסכנה, גם הסקאוט הראשי של הקבוצה, פרנק ארנסן עלול לאבד את משרתו במידה ולא ייספק לקבוצה הראשונה שחקנים צעירים טובים מספיק.

עוד מדווח כי רק לגבי שישה שחקנים העתיד שלהם מובטח - פטר צ'ך, ג'ון טרי, פרנק למפארד, אשלי קול וג'ון אובי מיקל - זאת במסגרת שינוי הפנים שעשוי המיליארדר הרוסי לערוך בקבוצה.

והרוחות בתוך הקבוצה סוערות. "הסאן" האנגלי יודע לספר שלפני המפגש משחקה של צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון (3:0), התלהטו הרוחות בין מאמן הקבוצה, פליפה סקולארי, לחלוץ ניקולס אנלקה. על פי הדיווח החלוץ הצרפתי הביע את אכזבתו מכך שהוא איננו נכלל בהרכב למשחק, כמו גם בשניים שקדמו לו מול פולהאם בליגה ומול סאות'אנד בגביע. סקולארי, כך נטען, נזף באנלקה המתבכיין ואמר לו שהוא יפתח באולד טראפורד רק אם יסכים לשחק באגף.

על פי הצהובון, היחסים בין סקולארי לאנלקה מתוחים וגורם במועדון אמר: "שום דבר לא הולך כמו שצריך כרגע ופתאום עולות הרבה שאלות סביב סגנון האימון של מר סקולארי". התקרית הזו מצטרפת לדיווחים בכלי תקשורת בריטיים בשבועות האחרונים, לפיהם חלק משחקני הקבוצה פנו לסקולארי וטענו בפניו שהאימונים שלו אינם מתקדמים מספיק.

ובלי קשר לתקרית שלו, הייתה לא הייתה, עם סקולארי, אנלקה דווקא מנסה לשמור על אופטימיות. "האוהדים שלנו מאוד מתוסכלים מהתוצאות שלנו לאחרונה וזה הגיוני", אמר הצרפתי שכבש העונה 14 שערי ליגה ל'גרדיאן', "גם אנחנו, השחקנים, לא היינו מרוצים מחלק מההופעות שלנו העונה, אבל הדבר החיובי הוא שאנחנו עדיין במירוץ על שלושת התארים. אנחנו מבינים שזה יהיה קשה, אבל הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully