וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו על מלאגה: "המשחק הכי קשה בבית"

מכבי ת"א המריאה למלאגה והפורוורד המצטיין הוסיף: "ננסה להמשיך את המומנטום". טקס הצגת השחקנים בוטל בשל החשש מהמצב

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב הקדימה והמריאה כבר הבוקר (שלישי) לספרד, שם תפגוש ביום חמישי (21:15, ערוץ 10) את אוניקאחה מלאגה למשחק האחרון בשלב הבתים של היורוליג. "מלאגה היא קבוצה עם המון שחקנים טובים, עם מגרש ביתי ואנחנו נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו, אם בהרכבים או בשיטת המשחק", אמר טרם ההמראה עוזר המאמן, שרון דרוקר. "מעניין יהיה לראות איך אנחנו מתמודדים עם קבוצה כזו, שמתמודדת על המקום הראשון בבית".

"זה משחק חוץ שנראה הכי קשה בבית", הוסיף ליאור אליהו. "יהיה סיפור אחר לגמרי מאשר המשחק מול אולימפיאקוס. נצטרך לבוא, להמשיך את המומנטום שלנו ולשחק את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים להראות. קל זה לא יהיה בכל מקרה". באשר לאבטחה המתוגברת שתמתין למכבי בספרד הוסיף הפורוורד כי "נצטרך לשמור על עצמנו ולא לעשות שם שטויות. אני מאמין שהאבטחה תעשה את שלה. המצב לא אידאלי, לא בארץ ולא בחו"ל. אני מקווה שניסע בשלום ונחזור בשלום".

עומרי כספי ביקש להנמיך ציפיות. "היו לנו שני משחקים טובים מאז שחזרנו מהפגרה, אבל לא צריך לעשות מזה יותר מדי", אמר. "יהיה משחק חוץ קשה. אני מאמין שאם נשחק את המשחק שלנו גם נראה כדורסל טוב, ונקווה לנצח".

* עשרות שוטרים ילוו את מכבי מרגע הגעת הקבוצה לעיר. מכבי תנחת במדריד, ומשם תמשיך בטיסת קישור למלאגה. המלון בו שוכנה מכבי יהפוך לאזור כמעט סטרילי. כחלק מההיערכות המיוחדת של המשטרה המקומית, הוחלט לבטל את טקס הצגת השחקנים שאמור היה להיערך לפני המשחק, זאת במטרה למנוע התלהטות יצרים אפשרית. בנוסף, מספר המאבטחים במגרש כמעט ויוכפל בהשוואה למשחק יורוליג רגיל. מכבי תערוך ארבעה אימונים בספרד - אחד הערב, שניים נוספים מחר (רביעי) ואימון קליעות בבוקר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully