וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסו לצאת גדולים

יניב קטן ומכבי חיפה ינסו לתקן את ההפסד 2:0 להפועל תל אביב בגביע הטוטו ולהעפיל לחצי הגמר. הנה כמה המלצות איך לעשות קצת כסף מהווינר

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 8.415 (10 ש"ח יניבו 84 ש"ח)

משחק מספר 1: מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה. אחרי שהשפילה את נתניה במשחק הראשון עם ניצחון משכנע 1:4 רק לפני שבוע, אשדוד כבר נמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא בגביע הטוטו ותרשה לעצמה להוריד את הרגל מהגז. נתניה, ששבה בסוף השבוע לקרבות הליגה, תשתמש במשחק כמשחק אימון ותסיים בתיקו. ההימור: איקס (2.75)

משחק מספר 4: מכבי חיפה – הפועל תל אביב. חיפה איכזבה את אוהדיה לפני שבוע אחרי שהפסידה בהרכבה החזק 2:0 לאדומים וכעת היא יודעת שגם אם היא לא תעלה לחצי הגמר, מוטלת עליה חובת ההוכחה כמי שנאבקת על האליפות לסיים לפחות עם ניצחון. העובדה שהמשחק יערך בקרית אליעזר אמורה לעזור לה. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 31: מכבי תל אביב – בני יהודה. מכבי תל אביב הוציאה את כל העצבים שלה במשחק האימון נגד הפועל כפר סבא אבל בשבוע שעבר נגד בני יהודה היא שוב נראתה רע. אין לה ברירה אלא לשדרג את היכולת ולהתחיל להביא תוצאות, אחרת זה יהיה מאוחר מידי והיא תיקלע גם בליגה לתקופה קשה הרבה יותר. ההימור: 1 (1.7)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.832 (10 ש"ח יניבו 58 ש"ח)

משחק מספר 35: ריאל מדריד – אפס פילזן (7+). ריאל מדריד נאבקת עם אפס פילזן על המקום השני בבית, כשהיא יודעת שניצחון שלה יבטיח לה בוודאות את המקום הזה, כשגם הפסד עד 14 הפרש אמור לזכות אותה במקום הזה. כשהיא לחוצה ממתחים היא יכולה לשחק משוחרר מאוד, אך פילזן תיתן פייט. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 70: טאו ויטוריה – חובנטוד בדלונה (8+). טאו ויטוריה פוגשת יריבה שנמצאת במקום החמישי ונלחמת במחזור האחרון על המקום בטופ-16. העובדה שטאו תסיים כנראה במקום הראשון אמורה לעזור לה לשחק בביתה משוחרר, מה שמחייב משחק צמוד. במשחק הקודם חובנטוד הפתיעה עם ניצחון 100:105. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 76: מלאגה – מכבי תל אביב (4+). מכבי תל אביב מגיעה במצב רוח מרומם למחזור האחרון בשלב הראשון של היורוליג, אחרי שמחצה את עירוני רמת גן בליגה במחזור האחרון והביסה גם בנוקיה את אולימפיאקוס רק לפני שבוע. כשהיא יודעת שהמקום השלישי מובטח לה והיא יכולה להיאבק על המקום השני, היא תעשה הכל כדי לנצח. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully