וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "הנהלת יול"ב מסכנת את חיי שחקני הקבוצות הישראליות"

אריס סלוניקי תשחק ביורוקאפ מול בני השרון בצל ההפסד הטכני והקנס שספגה. "זה מגביר את המוטיבציה של ארגוני טרור להתערב בספורט"

מחר (שלישי), תפגוש בני השרון את אריס סלוניקי במסגרת המחזור השישי ביורוקאפ. היוונים הגיעו לארץ לאחר שאולצו לעשות זאת על ידי הנהלת יול"ב. כזכור בני השרון ספגה הפסד טכני וקנס של 50 אלף יורו בשל אי רצונה לחדש את המשחק מול טלקום אנקרה לאחר פריצת הקהל למגרש בקריאות אנטי ישראליות.

ניצחון יעלה את אריס לשלב הטופ 16. אפילו הפסד יכול להספיק ליוונים, במידה וטורק טלקום תנצח את פנליניוס. בני השרון כבר איבדה סיכוי להעפיל, אחרי ההפסד הטכני לטורקים בשבוע שעבר. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות ניצחה אריס בקלות 71:84, כשהיא כופה 22 איבודים על הישראלים.

"בעקבות האירוע החמור שהתרחש באנקרה, טורקיה וכתגובה להחלטת ועדת המשמעת שמונתה על ידי היול"ב ובחנה את האירוע, הננו מודיעים כי אם חשבו ראשי היול"ב כי בהטלת עונש שערורייתי על מי שעמד בסכנת חיים הם ייגרמו לפרישתה של בני השרון מהמפעל או לדחיקתן של קבוצות ישראליות מתחרויות ספורט הם טעו טעות גסה" ציין יושב בני השרון אלדד אקוניס בהודעה רשמית חריפה להנהלת היול"ב.

"בני השרון תצא מחוזקת ותיאבק בכל הדרכים העומדות לרשותה כנגד ההחלטה. הדרך שבה טומנת הנהלת יול"ב את ראשה בחול, ואינה מטפלת באירוע האלים, היא חסרת אחריות ושערורייתית באופן שלא רק מעודד אלימות, אלא אף מגביר את המוטיבציה של ארגונים פוליטיים וארגוני טרור להתערב בספורט ולהשתמש באירועי ספורט בעתיד כפלטפורמה לקבלת תשומת לב עולמית. בכך, לצערנו, הנהלת יול"ב מסכנת את חיי שחקני הקבוצות הישראליות במפעלי הכדורסל, ולהערכתנו בעתיד יתברר כי יצרה תקדים מסוכן שישפיע גם על שלומם וביטחונם של שחקני קבוצות מארצות ולאומים נוספים הנתונים בקונפליקטים פוליטיים".

"בשם ההגינות והספורטיביות, אנו נקיים את המשחק מול אריס סלוניקי מחר כמתוכנן. בני השרון לא תשחק לידי הארגונים אשר הגיעו בכוונה תחילה לפוצץ את המשחק באנקרה מטעמים פוליטיים ולא נעניק להם את הסיפוק לקבל תהודה נוספת. תוצאות הבית שלנו יוכרעו באופן ספורטיבי! אנחנו נשחק את המשחק עם כוונה מלאה לנצח ולהוכיח שישראל היא לא רק אחד המקומות הבטוחים ביותר לשחק בהם, אלא גם שקבוצות ישראליות אינן מערבות פוליטיקה עם ספורט וכי בני השרון תמיד תבחר בדרך ההוגנת והספורטיבית גם כאשר נעשה כלפי הקבוצה אקט כה מקומם וחסר צדק מטעם היול"ב".

לסיכום הצהיר כי "הנהלת בני השרון אינה מקבלת את דרך הטיפול של הנהלת היול"ב והשופט הממונה מטעם יול"ב ומוחה באופן נחרץ על ההחלטה שנתקבלה. לדעתנו האירוע לא נבחן לעומקו ואין התייחסות למשמעויות ולסכנות העצומות הגלומות בהחלטה שערורייתית מעין זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully