וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה לאולדנבורג והודחה מהיורוצ'אלנג'

הפועל ירושלים הפסידה 79:70 לאולדנבורג ועפה סופית מהיורוצ’לאנג’ אחרי שהקבוצה היוונית הפסידה באמסטרדם 68:64

הפועל ירושלים הייתה צריכה להבין כבר בשבוע שעבר, אי אפשר לסמוך על אולימפיה לאריסה. הקבוצה היוונית, שלא הגיעה למלחה בשבוע שעבר וספגה הפסד טכני, הפסידה גם הערב לאמסטרדם 68:64. בתוספת ההפסד של ירושלים בגרמניה לאולדנבורג 79:70, הקבוצה של גיא גודס סיימה את דרכה האירופית.

ירושלים ידעה עוד לפני המשחק שהיא חייבת ניצחון כדי להישאר תלויה בעצמה, אך נראתה רע מן הפתיחה. לירושלים לא הייתה תשובה ליסמין פרקוביץ' המצוין, ואולדנבורג שלטה בקצב המשחק. ירושלים הצליחה להישאר קרובה במשך שלושה רבעים, אך לא השכילה להשתלט על המשחק ונהנתה בעיקר מהחטאות וטעויות של אולדנבורג.

ההתפרקות החלה ברבע הרביעי. גודס העלה חמישייה של זרים. עומר סניד וטימי באוורס איבדו כדורים ואיבדו את הראש, ואולדנבורג הענישה במתרפצות ופתחה פער דו ספרתי, ממנו ירושלים הצליחה לחזור עד לסיום והפסידה 79:70. החדשות הרעות והצפויות הגיעו מאמסטרדם. הקבוצה של אריק שיבק ניצחה את לאריסה 64:68 ושלחה את ירושלים הביתה. אסמטרדם עלתה יחד עם הקבוצה הגרמנית לשלב הבא.

אגב, תקרית מכוערת אירעה לפני המשחק כשישה אוהדים מקומיים הניפו דגלי פלסטין וחמאס. המשטרה עצרה אותם באופן מיידי והוציאה אותם מהאולם.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם טימי באוורס, מורן רוט, עומר סניד, שרון ששון וטרביס ווטסון. הגרמנים פתחו במשחק מהיר, שהקשה על ירושלים. פולדינג קבר שלשה והוסיף דאנק במתפרצת שקבע 4:13. גודס לקח פסק זמן, וירושלים סוף סוף נכנסה למשחק עם ריצה של 0:6, שצימקה ל-13:10. ווטסון סגר את הרבע עם עבודת הגנה טובה וארבע רצופות שהעלו את ירושלים ליתרון: 15:16 בסוף הרבע.

ירושלים פתחה את הרבע השני בצורה מבולבלת, כשהמארחים הפציצו משלוש ועלו ל-20:26. ירושלים נראתה רע בהתקפה, אבל נותרה בפער סביר לאורך הרבע. שלשה של באוורס ועוד נקודות מתחת לסל, הורידו את האורחים להפסקה בשוויון 34:34.

סניד נכנס לעניינים ברבע השלישי, לאחר מחצית ראשונה חלשה. חמש רצופות שלו העלו את ירושלים ליתרון 39:41. רוט ופאוול החטיאו שלשות פנויות מהפינה, והיתרון חזר לאולדנבורג, 45:48, שלוש דקות לסיום הרבע. איבודי כדור שטותיים של ירושלים הורידו אותה בפיגור 54:50 בסיום הרבע.

ירושלים עלתה לרבע הרביעי בהרכב שכולל חמישה זרים, אבל השיפור לא הגיע. פרקוביץ' קבר עוד שלשה והגרמנים ברחו לחמש, 54:59. ירושלים איבדה את הראש, החטיאה וחטפה במתרפצות כדי למצוא עצנ בפיגור 65:56, 5:50 לסיום. הפער כבר גדל ל-13, והמשחק ברח מירושלים, שהפסידה בסיום 79:70.

גודס: "העייפות היא לא תירוץ"

המאמן, גיא גודס, אמר בסיום: "עשינו כמה טעויות בעיקר בהגנה. לא ביצענו את הדברים שלנו בהתקפה. נתנו לאולדנבורג לרוץ למתפרצות קלות. זה מאוד קשה לשחק ביום ראשון ושלישי. אולדנבורג משחקים בשבת ויש להם עוד יום. נחתנו פה בשני בצהריים, השחקנים היו עייפים. זו לא סיטואציה טובה, אבל אנחנו באים לשחק".

"זה היה משחק חשוב עבורנו ללא ספק, לכן אני מאוד מאוכזב שהפסדנו ונכשלנו בניסיון לעלות לשלב הטופ 16. היה לנו משחק קשה ביום ראשון ואת יום שני בילינו בדרכים ולכן השחקנים שלנו היו עייפים. אנחנו לא יכולים להשתמש בכך כתירוץ, אולדנבורג שיחקה טוב, במיוחד בצד ההגנתי. איבדנו 21 כדורים וזה הרבה יותר מידי מנגד היו לנו רק 10 אסיסטים וזה ממש לא מספיק", הוסיף גודס.

שחקן הקבוצה, רוג'ר פאוול: "אני מאוכזב שהפסדנו, אין דבר שאני שונא יותר מלהפסיד. אנחנו, השחקנים, היינו עייפים אבל כמו שהמאמן אמר זה לא תירוץ. אולדנבורג שיחקה משחק מצויין ועשתה עבודה טובה בכל מה שנוגע לעצירה שלנו. אנחנו צריכים להתרכז מעתה ואילך בליגה הישראלית".

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: סניד (7 ריבאונדים) ופאוול (10 ריבאונדים) 15 כ"א, ווטסון 14 (11 ריבאונדים), באוורס 13, רוט והלאסקה 5 כ"א, נעימי 3, ששון שיחק ולא קלע.

הרבו לאולדנבורג: פרקוביץ' 21, גרדנר 13, שקיץ' ופקוביץ' 12 כ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully