וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי: "לא נתרץ ונגיד שהפסדנו בגלל המצב"

12.1.2009 / 21:18

מאמן אשקלון העדיף להתייחס לפן המקצועי של ההפסד בחיפה: "המשחק הלך בקצב שלהם". אשכנזי: "אני מאוד מרוצה מרונלד רוס"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה ניצחה הערב (שני) את עירוני אשקלון 68:79 במשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגת העל. אשקלון עמדה במרכז העניינים במהלך הפגרה כשהמצב הבטחוני בדרום פגע בהכנות שלה לפתיחת משחקי הליגה וגרם לה להתאמן הרחק מאולמה הביתי במהלך השבועיים האחרונים.

עדי אזולאי אמר בסיום: "המשחק הלך בקצב של חיפה, שעוצרת קבוצות על 70 נקודות. היה ברור לנו שמול קבוצה כזאת צריך להיות יותר טובים התקפית, אבל איבדנו הרבה כדורים. הם גורמים לך לקבל החלטות לא טובות בגלל הלחץ על מובילי הכדור, והם הוציאו אותנו משיטת המשחק שלנו. התפתנו לקחת זריקות לא טובות, וככה הם מנצחים את כולם, לא רק אותנו".

לגבי השפעת המצב בדרום על ההפסד אמר אזולאי: "אני לא יודע אם הייתה למצב השפעה, ולא נתרץ את זה ונגיד שהפסדנו בגלל זה. ברגע שהחלטנו שאנחנו משחקים, אז אנחנו משחקים ומה שקרה כאן לא קשור למה שמסביב. מנטלית אולי כל אחד בעצמו סוחב את זה איתו, אבל כשעולים למגרש כל אחד רוצה לנצח, ואני לא רוצה לשייך את ההפסד לסיפור של המצב".

גם אור איתן לא ייחס את ההפסד לאירועים שמסביב: "המצב כרגע לא אידאלי בשבילנו אבל זה לא תירוץ. האווירה שמסביב קשה, יום אחד מתאמנים בראשון, יום אחרי האולם תפוס אז מתאמנים ברעננה, וזה קצת בלאגן, אבל זה מה שיש. כמו כולם אני תומך בצה"ל ובתושבי הדרום ואני מקווה שהמצב יחזור לקדמותו מהר". לגבי היכולת החלשה של הקבוצה על המגרש אמר איתן: "זה נראה שיש משחקים שאנחנו לא נותנים את התחת, ומשחקים יותר אינדיבידואלי מאשר כל אחד בשביל הקבוצה".

המאמן המנצח, אבי אשכנזי, אמר: "היה משחק קשה, הם קבוצה טובה וקשה, וניצחנו בזכות ההגנה, וזה חשוב כשהקבוצה חלודה ולא טובה בהתקפה ואפשר להביא את האופי והנחישות ההגנתית. זה עדיין לא יספיק מול מכבי תל אביב במחזור הבא, נצטרך לשפר את אחוזי הקליעה וקבלת ההחלטות שלנו. אני מאוד מרוצה מרונלד רוס, הוא נתן לנו טמפרמנט, נחישות וקצב, בדיוק בשביל זה הבאנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully