וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את עירוני אשקלון 68:79

הקבוצה הצפונית תרמה 300 כרטיסים לתושבי הדרום שהגיעו לרוממה, אך השיגו ניצחון שלישי רצוף 68:79 על אשקלון המידרדרת

במשחק שסגר את המחזור התשיעי בליגת העל, אירחה מכבי חיפה את עירוני אשקלון וניצחה אותה 68:79. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במגמה שונה לגמרי וכל אחת המשיכה בשלה. חיפה הגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, ואילו אשקלון אחרי 4 הפסדי ליגה בחמשת המשחקים האחרונים. לקראת המשחק הזמין הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן, 300 אוהדים מאיזור הדרום, ואילו מנהלת הליגה בשיתוף פיצה האט הזמינה לאוהדים שיגיעו למשחק עשרות מגשי פיצה.

חיפה פתחה היטב את המשחק, אך אשקלון התאוששה, הרבה בזכות ראשון טרנר (8 נקודות ברבע הראשון). ג'פרסון הוביל את המארחים ליתרון שש במחצית. את המחצית השנייה פתחה אשקלון לא טוב, וחיפה הצליח לברוח ל-15 הפרש. בכל פעם שחיפה פתחה פער היא נרדמה ונתנה לאשקלון לחזור, אך הדרומיים לא ניצלו זאת ועד לסיום לא איימו על חיפה.

הקבוצה של אבי אשכנזי הגיעה למשחק מול אשקלון, כמו לרוב משחקי העונה, עם מכת פציעות. בי. ג'יי. מקי, שסובל מפציעה בירך, ייעדר עוד כמה שבועות, ואת מקומו תופס רונלד רוס, שהגיע מגבעת שמואל.

עירוני אשקלון הופיעה למשחק אחרי שלושה שבועות קשים מאוד. עם פתיחת החזית בדרום עזבה הקבוצה את האולם העירוני והחלה להתאמן בראשון לציון, כאשר כרגע לא מתכוננים משחקי ליגה באשקלון. הזרים לואיס טראסקוט וטרה קלי, ביחד עם השחקנים הצעירים שגדלו בעיר, הם היחידים שעוד לנים באשקלון. למרות זאת, מקווים באשקלון שניתן להפתיע את חיפה.

מהלך המשחק

מכבי חיפה פתחו בחמישייה עם דורון פרקינס, רולנד רוס, משה מזרחי, עידו קוז'יקרו וברוקס סיילס. בעירוני אשקלון פתחו אבי בן שימול, טרה קלי, רשון טרנר, אור איתן ולואיס טרסקוט.

עירוני אשקלון פתחה את המשחק בצורה מבולבלת. אחרי שהובילה 0:2 ו-2:4 החלו שחקני אשקלון לאבד כדורים. ברוקס סיילס העלה את חיפה ליתרון 4:9 עם שלשה. משה מזרחי בשלשה נוספת קבע 4:12.

בארט נכנס ואשקלון שיפרה את ההגנה. מספר חטיפות וסלים במתפרצת הצליחו לצמק את היתרון ל-15:13. הרבע הסתיים בתוצאה 18:23 לחיפה.

חיפה פתחה לא טוב את הרבע השני. טרנר קלע את הנקודה העשירית שלו כבר בדקה הראשונה של הרבע וצימק ל-20:23. עמית תמיר השווה בשלשה. ההתקפה של אשקלון נתקעה, ורק בזכות החטאות של חיפה היתרון נותר על 4 נקודות בלבד 27:31. במהלך פסק זמן נכנס סטיב בארט לעימות מילולי עם המאמן עדי אזולאי וסופסל. בהמשך התפתח משחק מפוזר של שתי הקבוצות, שלא הצליחו לעשות סל. בארט חזר למגרש, אך רמת המשחק לא השתפרה. טיפ אין של ג'פרסון עם הבאזר קבע את תוצאת המחצית 34:40 לחיפה. דבון ג'פרסון הוביל את קלעי חיפה בחמצית עם 10 נקודות, כשאת האשקלונים מוביל ראשון טרנר גם כן עם 10 (8 מהן ברבע הראשון).

המחצית השיניה בחלה בחילופי סלים. ראשון טרנר לא הצליח לעשות סל ושלשה של גור פורת העלתה את חיפה ליתרון 37:49. עדי אזולאי לקח פסק זמן, אלך במהלך הבא ג'פרסון קבר שלשה שהעלה את חיפה ל-15 יתרון. החיפאים איבדו ריכוז והחלו לאבד כדורים. תמיר וקלי צמצמו ל-12 הפרש. חיפה המשיכה לשחק לא טוב וקלי צמצם ל-8 הפרש. סל של פרקינס קבע את תוצאת הרבע השלישי 50:60 לחיפה.

את הרבע הרביעי פתחה חיפה בסעה וקלעה שלושה סלים רצופים שהעלו אתוה ל-16 הפרש. אשקתלון עוד צמצמה ל-9 הפרש והראתה הגנה משופרת, בעוד שחיפה נראתה מהוססת. אולם עד הסוף, אשקלון לא הצליחה באמת לאיים על היתרון של חיפה. דבון ג'פרסון יצא בחמש עבירות 2:49 דקות לסיום. סטיב בארט ניסה לבד להציל את המולדת אבל זה לא עבד.

קלעו לחיפה: ג'פרסון 14 (3 ריבאונדים), דורון פרקינס 13 (6 אסיסטים), ברוקס סיילס 12, גור פורת 10, רולנד רוס 9, עידו קוז'יקרו 8, עמית בן דויד 7 ומשה מזרחי 6.

לאשקלון: בארט 18, ראשון טרנר 13 (7 ריבאונדים ו-5 איבודים), טרה קלי 13, אור איתן 7, עמית תמיר, אבי בן שימול ולואיס טרסקטו 5 כ"א, דרור דוידי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully