וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם וקשר סלובנים קרובים לחתימה במ.ס. אשדוד

12.1.2009 / 15:43

שולר מגנט וקובצ'ביץ' מגוריציה צפויים לחזק את הקבוצה של מזרחי. אם יחתמו לא יוכלו לשחק נגד נתניה בגומלין רבע גמר גביע הטוטו

הבלם הסלובני מרקו שולר, 26, שחקנה של גנט הבלגית והקשר הסלובני נבושה קובצ'ביץ', 31, שחקנה של גוריצה הסלובנית, סיכמו את תנאיהם הכספיים בקבוצת מ.ס. אשדוד וצפויים לחתום על חוזה רשמי ביממה הקרובה.

שולר הוא בלם הנבחרת הלאומית, שרשם ארבע הופעות בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010. שולר הופיע העונה 10 פעמים במדי גנט ואף כבש שני שערים, אשתקד שיחק עם גיל ורמוט ורשם 13 הופעות. בקיץ 2007 היה השחקן על סף חתימה בעירוני קרית שמונה, אך החליט לבטל את הגעתו ברגע האחרון. קובצ'ביץ' מגיע מגוריצה, בה שיחק בארבע העונות האחרונות.

המאמן יוסי מזרחי, שמחפש זמן רב שחקני חיזוק זרים, נתן אור ירוק לצירופם של השניים והתנאים הכספיים עימם כבר נסגרו. כעת, ממתינים באשדוד לסיים את המשא ומתן עם קבוצותיהם של שני הסלובנים על מנת לסגור את שתי העיסקאות באופן רשמי.

שולר וקובצ'ביץ' נמצאים החל מאמש בישראל ובמידה ולא יחתמו על חוזים הערב, הם יוכלו ליטול חלק בגומלין רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה (שלישי) על תקן נבחנים. במידה והחוזה הרשמי כן יחתם הערב, יאלצו השניים לעבור בדיקות רפואיות, חתימה בבקרה התקציבית ובשל כך לא יוכלו ליטול חלק במשחק שייערך באצטדיון רמת גן.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully