וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - מכבי נתניה: כנפו עשוי לערוך בכורה

החלוץ השלים העברתו, עשוי לשחק מול אשדוד (ג', 17:00) בגביע הטוטו אם יעבור בבקרה. הרכב חסר לנתניה. יוסי מזרחי יבחן זרים

אבי כנפו שוחרר היום (שני) אחר הצהריים מהפועל כפר סבא ויצטרף רשמית למכבי נתניה. בכפר סבא הסכימו לשחרר את החלוץ בתמורה לכך שנתניה תשלם את חובותיו של המועדון מהשרון לשחקן. בנתניה ינסו להעביר את חוזהו של כנפו בבקרה בזמן כדי שיוכל לקחת חלק במשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד מחר (שלישי, 17:00).

זאב חיימוביץ' סיים את מסכת ניתוחי הבקע שעבר בגרמניה, וישוב ארצה ביום רביעי. מי שעושה את המסלול ההפוך בנתב"ג הוא הקשר אמייה טגה, שימריא לשבוע טיפולים ופיזיותרפיה ברומא. השוער דורון רוזנקוביץ', אשר נבחן בקבוצה בימים האחרונים, גילה יכולת טובה וחתם בקבוצה.

את שחקני נתניה ידריך במפגש מול אשדוד, כבכל משחקי גביע הטוטו מאז פתיחת העונה, עוזר המאמן נתי עזריה. היום יעביר עזריה את האימון המסכם, כשמתיאוס המריא לציריך על מנת להשתתף כאורח כבוד בטקס אנשי השנה של פיפ"א שיערך הערב. הגרמני, שזכה בתואר בשנת 91, ינחת חזרה בארץ מחר בבוקר, ויצפה במשחק מהיציע.

הרכב חסר לנתניה בגביע הטוטו

ללא סיכוי ריאלי לעלות, ללא לותר מתיאוס על הקווים ועם רשימת פצועים בלתי נגמרת תפגוש נתניה את אשדוד באיצטדיון רמת גן (כניסה חופשית) במסגרת גומלין רבע גמר גביע הטוטו. בשבוע שעבר זה נגמר ב-4:1 לאשדודים, ובנתניה מעדיפים לתת לפצועים מנוחה לקראת מפגש הליגה מול מכבי ת"א.

לירן שטראובר ושלו מנשה סובלים ממתיחה במפשעה, תיירי טזאמטה ממתיחה בשריר הירך האחורי, אלמוג כהן מחבלה באצבעות רגליו, דדי בן דיין מחלים ממחלה וכאמור, חיימוביץ' וטגה כלל לא בארץ ועוברים טיפולים בחו"ל.

ראובן עובד, הסובל מכושר לקוי במיוחד ואינו כשיר ליותר מכמה דקות, צפוי להשתלב במשחק. איתי שכטר, אשר גם הוא לא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון עקב מחלה, יפתח בהרכב מאחר ובכל מקרה יחמיץ את המשחק מול מכבי ת"א בליגה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. שניר גואטה, שמתיאוס התעקש שיישאר בקבוצה מאחר והוא בונה עליו, יפתח בהרכב. האימון הערב התקיים כשקור עז שרר בקופסא, והשחקנים נאלצו להתאמן עם אימוניות ארוכות, ולמרות זאת התלוננו כי הם סובלים מהקור.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, רביד גזל, שניר גואטה, נקוסי סיאבונגה, איתי שכטר ודלה ימפולסקי.

שריקי: "אסור להיות שאננים"

אשדוד מגיעה להתמודדות עם יתרון מבטיח של 1:4 מהמשחק הקודם והמאמן יוסי מזרחי צפוי לנצל את ההזדמנות בכדי לבחון את הזרים הסלובנים שצורפו, וכן את השוער הסרבי פרנקו וויוביץ'. החלוץ עידן שריקי התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מאוד מקווים שהמלחמה תגמר בקרוב, ושנוכל לחזור למסגרת נוחה, מאוד קשה להיות במסגרת קבוצתית כאשר אתה מתאמן מחוץ לבית שלך, אבל אנחנו השחקנים משתדלים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

"עשינו צעד חשוב בשבוע שעבר, ואסור לנו להיות שאננים ולחשוב שהמשחק הזה בכיס שלנו", הוסיף שריקי, "אני מאוד מקווה שנוכל לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר, עם התמיכה של האוהדים שלנו שיגיעו מאשדוד. אני מקווה שנגיע בלי שאננות, ולא נחשוב שזה נותן משהו שניצחנו 1:4, אנחנו מאוד רוצים להביא תואר ראשון לעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully