וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט אוהב גם לעשות הגנה

כוכב הלייקרס רדף אחרי וויד בניצחון על מיאמי ונהנה: "זה חלק מהאחריות שלי". הווארד הוקסם מהניצחון על הספרס, ריברס עדיין לא חש הקלה

לוס אנג'לס לייקרס השיגה עוד ניצחון בליגה, הפעם על מיאמי 105:108. החבורה הצהובה הסתמכה פחות על קובי בריאנט, שלקע 19 נקודות והוסיף שבעה אסיסטים.

"שחקנים אחרים היו מעורבים בניצחון", אמר בריאנט. "זה חלק מהאחריות שלי לקבוצה לעשות את מה שנדרש בכל ערב כדי להבטיח את הניצחון וזה כולל גם מרדף אחרי דווין וייד".

"זה סימן. זה סימן טוב, דבר טוב", אמר פאו גאסול, סנטר הלייקרס. "אנחנו אולי עדיין מתקשים בהתקפה או בקליעה מהשדה, אבל אנחנו עדיין מנצחים משחקים צמודים".

"זה היה משחק של מאצ'אפים", אמר דווין וייד, גארד ההיט. "שתי הקבוצות שיחקו חזק. הוא רדף אחרי (בריאנט) בכל הפרקט. עבורי זה היה כיף. הייתי צריך למצוא שטחים פתוחים. משחקים נגד בחורים כמו קובי, אני אוהב".

אורלנדו השיגה ניצחון חוץ מרשים ביותר על סן אנטוניו 98:105. דוויט הווארד היה דומיננטי עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים. אחרי המשחק הוא אמר: "זה מרגיש טוב. אנחנו משחקים אמנם כדורסל נהדר, אבל לבוא לכאן ולנצח את סן אנטוניו הגדולה אומר הרבה עלינו ועל כך שהתבגרנו".

גרג פופוביץ', מאמן הספרס, היה מן הסתם מאוכזב מההפסד: "הם עשו עבודה נהדרת מה-3. אגב, הספרס היא הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה מה-3, אלא שבמשחק הזה היא קלעה באחוזים נוראים של 3 מ-13. "יש גם ימים כאלה, זה המשחק", הוסיף המאמן.

ריברס: "אין הקלה בעקבות הניצחון"

"כשריי אלן נכנס למשחק, נכנסו לפוקוס", אמר מאמן בוסטון דוק ריברס. אלן קלע 36 נקודות וקבע שיא עונתי בניצחון קבוצתו 88:94 על טורונטו, שהוריד את מפלס הלחץ בקבוצה הירוקה. "תמיד הוא אומר 'תאכיל את החזיר', אמר ריברס על אלן, אז הפעם דאגנו להאכילו כל העת".

"אנחנו לא רוצים שהחזיר יגדל וישמין", גיחך אלן בסיום. "יום אחד נצטרך לשחוט אותו".

"אין הקלה אחרי הניצחון", הוסיף ריברס. "היינו יכולים לשחק טוב יותר ואנחנו יודעים זאת. היה יותר טוב מאשר רע במשחק, אבל אנחנו רוצים להשתפר כל הזמן".

"כשרואים שחקן כמו אלן שיש לו משחק טוב כזה, זו החובה שלנו להעביר לו את הכדור", אמר חברו לקבוצה של ריי אלן, פול פירס, שקלע 11. "דהרנו על היד החמה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully