וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבאס סואן חוזר לסכנין

יצחק סולומון

12.1.2009 / 10:26

סואן, שעוזב את קרית שמונה וחוזר לקבוצת נעוריו, סיכם לשנתיים וחצי. הקשר שמח על חזרתו: "סכנין זה בית ומשפחה", ולא שכח לפרגן לקרית שמונה: "זו חממה אמיתית"

בפגישה שנערכה הבוקר (שני) בין מנכ"ל עירוני קריית שמונה, יוסי אדרי, לכדורגלן הקבוצה, עבאס סואן, קיבל הקשר בן ה-33 הודעה כי הקבוצה נענית לבקשתו והוא משוחרר. סואן, בן 33, יחזור לסיים את הקריירה שלו בקבוצת נעוריו, בני סכנין, עימה זכה בעבר בגביע המדינה.

סואן הגיע להבנות עם אנשי סכנין על חוזה לשנתיים וחצי. בתקופה האחרונה חיזרה סכנין אחריו, הרבה בגלל המאמן, אייל לחמן, שסבור כי הקשר הותיק יעניק לו המון ניסיון בקישור. הבעלים של קריית שמונה, איזי שרצקי, נפגש עם השחקן לפני מספר שבועות והודיע לו כי אינו מתכוון לשחררו. שרצקי אף הוציא הודעה לעתונות, לפיה אף שחקן ישראלי לא ישוחרר מהסגל של הקריה.

דובר עירוני קריית שמונה, עדי פרג', מסר: "היו עלינו לחצים גדולים מצד אנשי סכנין, מה גם שהשחקן עצמו הביע את רצונו לחזור לסכנין. למרות שהמאמן אלי כהן רצה מאוד שעבאס ימשיך בקבוצה, החלטנו שלא להחזיק שחקנים בניגוד לרצונם ושחררנו את עבאס".

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה: "האמנו לאורך כל הדרך שמקומו של עבאס הוא בקבוצת בני סכנין. אנחנו מאוד שמחים על כך שהוא חוזר הביתה ושוב יהיה חלק מהמשפחה הגדולה של בני סכנין. הקבוצה מקבלת חיזוק משמעותי עם הגעתו, ואנחנו מאמינים שהוא יתרום לנו בקטע המקצועי וגם החברתי".

סואן: "שמח לחזור הביתה"

הסלולארי של עבאס סואן עשה הבוקר שעות נוספות. "כל העולם התקשר להגיד מזל טוב. מהרגע שהתפרסם שאני חוזר, כולם מתקשרים. בכל זאת, בני סכנין היא לא עוד קבוצה עבורי. בני סכנין זה בית ומשפחה", אמר סואן.

"אני שמח לחזור הביתה. רציתי כל הזמן לסיים את הקריירה שלי בבני סכנין. אני מקווה שזו התחנה האחרונה בקריירה שלי. כאן גדלתי וצמחתי, פה עשיתי את רוב הקריירה שלי, ואני מקווה שנעשה רק טוב אחד לשני", הוסיף הקשר.

סואן אמר כי לעובדה שאייל לחמן מאמן את הקבוצה הייתה חשיבות רבה בהחלטתו לחזור הביתה. "לאייל היה משקל גדול בחזרתי. אני מעריך אותו ומכבד אותו מאוד. רוב המהלך הזה הוא של אייל, כאשר גם ראש העיר, מאזן גנאים, ויושב ראש הקבוצה, חסאן אבו סאלח, סייעו למהלך".

עבאס סואן מודע לעובדה שהוא חוזר לקבוצת תחתית שנלחמת על חייה בליגה. "אני לא המושיע ושחקן אחד לבד לא יכול לעשות את ההבדל", אמר השחקן והוסיף, "ההנהלה ואייל הבטיחו שיהיה חיזוק, אני מאמין שעם החיזוק שיגיע, בעזרת הצוות המקצועי, ההנהלה והקהל, נעשה עונה יפה".

והשחקן לא שוכח אף לפרגן לקריית שמונה. "אני ממליץ לכל שחקן לעבור שם בשלב זה או אחר בקריירה שלו. זו חממה אמיתית. מקום חם עם אנשים נדירים, שנתנו לי להרגיש בבית, וסייעו להתאקלמות הקלה שלי. יש שם אדם נדיר כמו איזי שירצקי, שעשה המון למען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully