וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אכזבה מהחלטת ההתאחדות

יצחק סולומון

11.1.2009 / 19:10

"רצינו לארח את אוהדי קריית שמונה ולהוכיח שאפשר גם אחרת", הגיב הדובר חלאילה לקיום משחק אחד בין שתי הקבוצות בגביע הטוטו, בר"ג

בבני סכנין מאוכזבים מכוונת ההתאחדות לכדורגל לקיים משחק אחד במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מול קריית שמונה, בשבוע הבא באצטדיון רמת גן. הסיבה: בסכנין רצו לארח את אוהדי קריית שמונה, ולהוכיח כי גם בימים טרופים אלה, אפשר לעשות דברים אחרת.

"היינו מעדיפים שיתקיימו שני משחקים, כי רצינו לארח אצלנו את אוהדי הקריה", אומר דובר סכנין, מונדר חלאילה "רצינו ליצור אווירה טובה של כדורגל ודו קיום לאור המצב הביטחוני הקשה. אנחנו רוכשים לקריית שמונה המון כבוד ואהדה, וחבל שההתאחדות מנעה זאת מאיתנו".

בסכנין סבורים שלא היה צריך לקיים את המשחק באיזור המרכז. "אפשר היה לקיים את המשחק בצפון, בקריית אליעזר או בנצרת עילית. למה לסחוב את כולם עד רמת גן?", אומר הדובר חלאיילה.

חלוץ פולני בן 28, רפאל בליצקי, אמור לנחות הלילה ב-3:00 לפנות בוקר בארץ, וכבר מחר (שני) לערוך אימון בכורה במדי בני סכנין. מדובר בשחקן אחריו עוקב המאמן אייל לחמן כבר תקופה ארוכה, והגעתו ארצה נדחתה בגלל המצב הביטחוני בארץ. השחקן, לשעבר בקבוצת זאגלבי סוסנוביץ' מהליגה השנייה בפולין, אמור להיבחן השבוע. המאמן אייל לחמן נחוש בדעתו לחזק את הסגל ולמלא את מכסת הזרים, אחרי שחרורו של הנבחן הצרפתי כריסטוף קופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully