וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "זו הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה של ברצלונה"

נשיא הקבוצה לא התאפק אחרי ה-2:3 על אוסאסונה. גווארדיולה: "עדיין לא אלופים של שום דבר". אוואט: "צריכים להרים את הראש"

שנה בדיוק אחרי שספג את החבטה המפורסמת מחברו לדפורטיבו לה קורוניה, גוסטבו מונואה, חזר דודו אוואט למגרשים, הפעם במדי מאיורקה, רק כדי להכנע 3:0 לריאל מדריד והלישאר מתחת לקו האדום.

"הגענו למשחק במטרה לעשות משהו, אבל ריאל ניצחה אותנו בזכות ההתקפות המתפרצות", אמר השוער הישראלי, שפתח בפעם השנייה בשער הקבוצה אחרי שכבר עשה כן במשחק הגביע מול אלמריה. אוואט הוסיף לגבי מצבה העגום של קבוצתו ואמר: "אנחנו צריכים להרים את הראש".

"זו הרגשה טובה לחזור לשחק בליגה", הוסיף אוואט, "כמובן שזה לא כיף לקבל שער מהיר ולספוג שלישייה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אני מאמין שנישאר בליגה".

חברו לקבוצה של אוואט, לואיס מרטי, הוסיף: "יש אכזבה בחדר ההלבשה, אבל אסור לנו לאבד את הבטחון לקראת המשחקים הבאים. זו בעיה כשקבוצה כמו ריאל מדריד מוליכה מולך 0:2 כבר אחרי 20 דקות".

המאמן גרגוריו מנזאנו אמר דברים דומים: "באנו כדי לנצח, אבח אחרי שריאל הבקיעו את הראשון המשחק נפתח ולא יכולנו להתמודד עם קבוצה באיכות כזו".

גם מאמן ריאל, חואנדה ראמוס, שם את האצבע על שני השערים המהירים של קבוצתו: "השער שלנו אחרי שתי דקות נתנו לנו המון. כשעלינו ל-0:2 כבר היה קשה מאוד לקבוצה כמו מאיורקה לחזור למשחק כי לקבוצה כמו שלנו יש הרבה שחקנים שמסוגלים לשלוט במשחק. השער הראשון הוא הכי חשוב ואחרי שהוא מושג היריב כבר לא יכול לשחק באותה אסטרטגיה".

גווארדיולה: "הכישרון ניצח לנו את המשחק"

ברצלונה עמדה על סף הפסד מפתיע ביותר באוסאסונה, הקבוצה מפמפלונה הובילה 1:2 על החבורה של פפ גווארדיולה עד הדקה ה-80 ואם זה היה נשאר כך זו הייתה סנסציה עולמית, אבל זה לא. את המשפט כמו "כדורגל משחקים 90 דקות", הקטאלונים הפנימו ואימצו השנה בחיבת יתר. הם מכריעים לא מעט משחקים בדקות הסיום.

שעות ספורות לאחר הניצחון, נשיא הקבוצה ז'ואן לאפורטה לא יכול היה עוד להתאפק. למרות שרק חצי עונה עברה לאפורטה יצא בהצהרה מפוצצת: "זוהי הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון", אמר הנשיא ואף הביע תקווה כי לאו מסי יזכה בתואר שחקן השנה של פיפא.

"אני חושב ששיחקנו עם הרבה הקרבה בחלק השני של המחצית השנייה", אמר בסיום מאמן הקבוצה גווארדיולה. "נתנו תצוגה נהדרת בחלק הראשון, אך רק כאשר היינו בפיגור התחלנו לשחק.

"זה היה קשה לנו לדחוף את עצמנו למשחק, כשאוסאסונה הייתה בהתלהבות שלה. לא שיחקנו בדרך הנכונה וזה היה הכישרון של השחקנים שמשך אותנו קדימה ואל הניצחון".

גווארדיולה גם לקח כמה דברים חיוביים מהניצחון הדרמטי על האדומים: "אנחנו צריכים ללמוד לקח לעתיד כדי להראות שאנחנו עדיין לא האלופים של שום דבר כרגע. יש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה. במחצית השנייה היה אפשר לראות את החולשה שלנו ואסור לנו להדרדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully