וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "קמאנאן צריך להחליט"

11.1.2009 / 19:02

החלוץ הצרפתי כבר חתום בפאפוס, אך הצהובים הגיעו לסיכום גם עם ואסלוי הרומנית ומאיימים בתביעה במידה והשחקן לא יגיע להחלטה

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) לסיכום עם הקבוצה הרומנית ואסלוי באשר למכירתו של החלוץ הצרפתי, יאניק קמאנאן, כשכל הפרטים הכספיים בעסקה כבר מסוכמים.

"מבחינתנו יאניק צריך להחליט איפה הוא רוצה לשחק. לנו לא משנה במי הוא יבחר, אבל הוא צריך לבחור כי אחרת הוא בבעיה ואנחנו לא נוכל להגן עליו במקרה כזה", מסר אותו גורם. אם יסכים לשחק בקבוצה הרומנית או בכל קבוצה אחרת, מכבי תסיר את התביעה נגד הקפריסאים.

בשלב זה נמצאים בקבוצה חמישה זרים, ועל מנת לצרף זר נוסף במהלך חודש ינואר, יצטרכו במכבי לשחרר את אחד מהם. ביום שישי האחרון, בתום הניצחון במשחק האימון על הפועל כפר סבא (1:5), הצהיר המנג'ר אבי נמני כי קמאנאן הוא כבר לא חלק מהקבוצה מבחינתו, וזאת לאחר שהחלוץ הצרפתי סיכם את תנאיו בקבוצת פאפוס הקפריסאית. בשלב זה נראה שקמאנאן התחרט וכרגע הוא מסרב לעבור לקבוצה הקפריסאית וזאת בגלל שפאפוס חזרה בה לטענתו מגובה מענק החתימה עליו סוכם בתחילה.

"אם קמאנאן לא יתעשת בימים הקרובים ניאלץ להגיע לערכאות משפטיות ולא תהיה לנו ברירה אחרת", אמר הערב גורם במכבי. לוואלה! ספורט נודע כי קמאנאן חתום בפאפוס על חוזה כבר מחודש ינואר, ובשלב זה גם הקפריסאים מאיימים בתביעה במידה שלא יכבד את החוזה.

בתוך כך, לא הורשו קמאנאן ורודי חדד להתאמן עם חבריהם באימון הערב. שרן ייני ניסה להתאמן, אך פרש בגלל כאבים בקרסולו הפגוע. מהאימון נעדר גם הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שסובל מכאבים בגבו. הקשר המושעה ג'ונתן אסוס עורך אימונים אישיים בנפרד, מיד כאשר מסתיים אימון הקבוצה.

החלוץ פרנק קורבין גוואדבה, בן 21, מחוף השנהב, הגיע לשבוע מבחנים במכבי תל אביב. גוואדבה עבר הבוקר (ראשון) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וערך אימון מלא בערב. בשלב זה עדיין קשה להתרשם מיכולתו והוא צפוי להמשיך ולהיבחן בימים הקרובים.

ביום רביעי הקרוב תארח הקבוצה את בני יהודה במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו. המשחק ייערך ללא קהל בגלל העונש שספגה מכבי תל אביב בבית הדין המשמעתי. בני יהודה ניצחה 2:1 במשחק הראשון שנערך בשבוע שעבר. גם הבוקר אירחו ראשי המועדון כ-100 ילדים תושבי הדרום, שהגיעו לאימון הקבוצה הבוגרת וזכו ליום כיף באזור תל אביב.

עדכון ראשון: 13:49, 11/01/09
עדכון אחרון: 19:02, 11/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully