וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה פרשה מאליפות אוסטרליה

הטניסאית לא תגן על התואר בו זכתה אשתקד, משום שרק לאחרונה החלימה מהפציעה: "אני רחוקה מהרמה". סטפאנק זכה בבריסבן

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה לא תתיצב במלבורן כדי להגן על תואר אלופת אוסטרליה, בו זכתה בשנה שעברה, מבלי לאבד אף מערכה בטורניר. הרוסיה מחלימה מפציעה בכתף, ולמרות שחזרה להתאמן היא לא בכושר לגראנד סלאם הראשון של השנה, שיתחיל ב-19 בינואר.

"אני מאוד מצטערת להודיע כי לא אוכל להגן את התואר", אמרה המדורגת תשיעית בעולם. "הכתף שלי בסדר, אבל התחלתי להתאמן רק לפני כמה שבועות, ואני רחוקה מהרמה בה אני צריכה להיות כדי להתחרות שם".

אשתקד זכתה שראפובה בפעם הראשונה בקריירה שלה בגראנד סלאם האוסטרלי, אחרי שניצחה בגמר את אנה איבנוביץ' הסרבית. מאז אוגוסט 2008 לא שיחקה שראפובה, ומארגני הטורניר קיוו שהטניסאית בת ה-21 תצליח להופיע בתחרות, אך התאכזבו לגלות שלא כך. "אני יודע שהיא עבדה מסביב לשעון כדי לחזור בזמן", אמר מנהל אליפות אוסטרליה קרייג טיליי, "בסוף, הזמן ניצח אותה. אנו מאחלים לה שתחזור מהר לטניס, ונראה אותה בשנה הבאה במלבורן".

* ראדק סטפאנק זכה הלילה (בין שבת לראשון) בתואר הראשון שלו בשנת 2009. הצ'כי בן ה-30 ניצח בגמר טורניר בריסבן את הספרדי פרננדו ודראסקו 6:3, 3:6, 4:6. בכך שיפר סטפאנק את מאזנו מול הספרדי בן ה-25 ל-0:3. בעקבות הזכייה סטפאנק שלשל לכיסו 77 אלף דולרים, והוא עבד עבורם קשה.

* סרינה וויליאמס שרדה את הסיבוב השני בטורניר סידני, לאחר מותחן מול סמנתה סטוסור האוסטרלית. המדורגת שנייה בעולם ניצחה 3:6, 7:6, 5:7, לאחר שהצילה 4 נקודות משחק, ונזקקה ליותר משעתיים וחצי כדי לגבור על יריבתה. הרוסיה סבטלנה קוזנצובה עלתה אף היא לסיבוב השלישי אחרי 6:3, 1:6, 3:6 על הסינית פנג שואי. אגנייסקה ראדוונקה ניצחה את סילביה באמר 4:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully