וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "לא חושב שדבריי הלחיצו את הקבוצה"

ליברפול סיימה בתיקו מאופס עם סטוק, ומאמנה טוען שהתקפתו על פרגוסון לא פגעה בה: "זה היה הרגע הנכון לומר זאת. חשבתי להגן על קבוצתי"

מאז 1990 מחכים בליברפול לתואר האליפות, והעונה היה נדמה שלאדומים יש את הכח והיכולת ללכת עד הסוף. אבל אמש (שבת) התיקו המאופס נגד סטוק העלה שוב את אותן תהיות מהעבר. בסוף השבוע ניהל אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, מלחמה פסיכולוגית נגד ליברפול, וטען שהיא תאבד גובה בתקופה הקרובה כתוצאה מהלחץ בו היא שרויה. מאמן ליברפול, רפא בניטז, תקף בחזרה את הקולגה הסקוטי, אך נראה כי יש משהו בדבריו של השועל מאולד טראפורד. ליברפול איבדה שתי נקודות חשובות בצמרת, וגם קצת מהאופטימיות שעטפה את הקבוצה.

רפא בניטז נשאל האם לא הגיב בחוסר פרופורציה כלפי דברי פרגוסון, והאם תגובתו פגעה ביכולת הקבוצה. "אני חושב שזה היה הרגע הנכון לומר את הדברים. חשבתי להגן על קבוצתי. אמרתי "די, זה מספיק'". למי שאינו מעורה בפרטים, בניטז טען כי פרגוסון הוא המנג'ר היחיד שלא נענש על תקיפת שופטים, וכי יונייטד נהנתה בשנים האחרונות מיתרון מובנה בלוח המשחקים. "אני לא חושב שהדברים שאמרתי על פרגוסון הוסיפו לחץ לקבוצה", הוסיף הספרדי, "תמיד חשוב לנצח כשאתה למעלה, והתיקו לא שינה עובדה זו".

"אנו לא שמחים עם התוצאה", התייחס בניטז לתיקו 0:0 מול סטוק. "זה היה אמור להיות משחק קשה, ונכשלנו בזה שלא שלטנו בו. אם אתה לא יכול לשלוט במשחק, אתה לא יכול לנצח. סטוק קבוצה קשה ומסוכנת. ויתרנו על הרבה הזדמנויות, והענקנו להם כמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully