וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל קילקלה לאוואט את הבכורה

השוער הישראלי פתח לראשונה בליגה בשער מאיורקה, אבל רובן וחבריו ניצחו 0:3. ברצלונה ניצחה את אוסאסונה 2:3. א. מדריד-בילבאו 3:1

השאלה הגדולה של כל ליגה - מי תהיה האלופה - נראית כפתורה בליגה הספרדית והתשובה הברורה היא כמובן ברצלונה, אבל הערב (ראשון) נמשך המחזור ה-18 ובו נאבקו הקבוצות על הדברים שמעבר לאליפות.

בארסה עצמה התארחה אצל אוסאסונה במשחק שנעל את המחזור, ניצחה 2:3 והגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות, אבל בינתיים המשיכה ריאל מדריד לאסוף נקודות תחת הדרכתו של חואנדה ראמוס, כשהקורבן היה דודו אוואט וקבוצתו החדשה מאיורקה. ריאל ניצחה 0:3 בפלמה וקיבלה בשורות טובות גם ממדריד, שם הפסידה יריבתה אתלטיקו 3:1 לאתלטיק בילבאו.

מאיורקה - ריאל מדריד 3:0

המארחת הצליחה לשרוד מעל הקו האדום לאורך מספר חודשים, אבל ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים הנחיתו אותם למקום ה-19 והלפני אחרון. למרות הרכב חסר, קיווה המאמן גרגוריו מנזאנו כי שחקניו יוכלו לעשות את הבלתי ייאמן מול ריאל, ואף העניק את אפודת השוער הראשון לדודו אוואט, ששב לליגה בדיוק שנה אחרי האגרוף שחטף מגוסטבו מונואה.

ריאל מדריד, שעדיין לא הרשימה תחת חואנדה ראמוס למרות צבירת הנקודות, לא התחשבה בבכורה של הישראלי בליגה ולחצה על הדוושה מן הפתיחה. גונזאלו היגואין שלח במתפרצת את אריאן רובן הנהדר בדקה השלישית, וההולנדי לא התבלבל מול אוואט. ההגנה המקומית המשיכה להראות רע, ובדקה ה-17 שוב היגואין פרץ ומצא את ראול, שבדרדל'ה עם העקב בעט לשער החשוף וחגג שער במשחקו ה-500.

המחצית השנייה לא בישרה על שום שינוי מצידה של מאיורקה, כשהבלאנקוס מנגד המשיכו לשפר את משחקם. בדקה ה-66 נכבש השער השלישי, כשהפעם היה זה פרננדו גאגו שמצא בכדור עומק את סרחיו ראמוס, שבעט מהאוויר בין רגליו של השוער הישראלי. ריאל במקום השלישי עם 35 נקודות, מאיורקה (14 נק') במקום ה-18 מתחת לקו האדום.

אוסאסונה - ברצלונה 3:2

כמו מאיורקה, שלא הצליחה להפתיע בביתה במשחק של צמרת-תחתית, גם אוסאסונה הפסידהב במשחק קצוות קלאסי של ראשונה מול אחרונה, אלא שהיא לפחות הייתה קרובה להפתעה ולא נכנעה ללא תנאי.

בארסה המתינה בסבלנות עד שסמואל אטו כבש את שער הליגה ה-16 שלו העונה בדקה ה-45 בבעיטה מכ-16 מטרים אחרי מסירה של לאו מסי. כעת נדמה היה שאולי ברצלונה תתחיל להשחיל כדורים לרשת של רוברטו, אבל הקבוצה מפמפלונה לא נשברה ועם הרבה מלחמה הצליחה לבצע מהפך.

מיגל פלאניו השווה בדקה ה-63 וכעבור 10 דקות השלים פנדיאני את המהפך אחרי שהתגבר על פויול ודחק כדור רוחב פנימה. ברצלונה התעוררה מהתרדמת, יצאה קדימה ויכולה הייתה לספוג את השלישי, אבל מסירת רוחב של דני אלבס בדקה ה-80 מצאה את צ'אבי בלתי מכוסה בתוך הרחבה והקשר המצטיין כבש בבעיטה שטוחה.

המקומיים ראו שאפשר להכניע את מוליכת הטבלה וקיוו לגנוב שער ניצחון, אבל חוסר העירנות בהגנה עלתה להם דווקא בשער הפסד בדקה ה-85 אחרי שלאו מסי כידרר באזור הרחבה האורחת, חתך מימין לשמאל ושלח בעיטה מושלמת בחצי גובה לפינה הרחוקה של רוברטו, 2:3 לבלאוגרנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 3:2

הקולצ'ונרוס מתקשים לשמור העונה על יציבות וכדי להמשיך את החלום על עונה נוספת בליגת האלופות, ניצחון בית על בילבאו היה הכרחי. הבאסקים לא נוצחו בחמשת משחקיהם האחרונים והאמינו ביכולתם להפתיע בויסנטה קלדרון.

זה התחיל טוב עבור אתלטיקו מדריד, כשהמגן אנטוניו לופז ירה מחוץ לרחבה וקבע 0:1 בדקה ה-16. אלא שבדקה האחרונה של המחצית הופיעה חוסר היציבות של אתלטיקו במלוא הדרה. המגן השמאלי בצד השני, קויקילי, הראה שגם הוא יודע להבקיע והוריד את הקבוצות להפסקה בשיוויון שכולו מומנטום לבאסקים.

חמש דקות במחצית השנייה כבש סוטו הצעיר שער עצמי והכניס את חבייר אגירה למצוקה ממנה לא יצא עד לסיום. בדקה ה-66 פרננדו יורנטה נעץ את השלישי ברשת של לאו פרנקו, וכדי להוסיף על הקושי, הורחק גם מאניש משורות המארחים. פורלאן המתיק את הגלולה בדקה ה-90, אבל לא מנע הפסד ביתי משפיל מאתלטיקו, שעוד עלול לעלות ביוקר למאמנו המקסיקני.

אספניול - אלמריה 2:2

"משחק שחייבים לנצח", כינה מאמן אספניול מאנה את המפגש של קבוצתו מול אלמריה של הוגו סאנצ'ז. רק שלושה משחקים ניצחה העונה הקבוצה השנייה של ברצלונה, ונראה שהדברים של המאמן לא ממש חילחלו לשחקנים. כבר בדקה הרביעית נגח אוצ'ה לרשת של קרלוס קאמני והעלה את אלמריה ליתרון. למרות המכבש של אספניול, אוצ'ה הוסיף עוד אחד בדקה ה-54.

המחליף רומן מרטינז צימצם בדקה ה-62, וחמש דקות בתוך תוספת הזמן ארגנטינאי נוסף, ניקולאס פארחה, חילץ תיקו דרמטי. אספניול נותרת מתחת לקו האדום, אבל מנצלת את הנקודה כד לחלוף על פני מאיורקה ולעלות למקום ה-18.

ספורטינג חיחון - ויאדוליד 1:2

"מה שהיה בגביע, הוא שיהיה גם בליגה", הצהירו אנשי חיחון, ולא טעו. באמצע השבוע הסתיים משחק הגביע בין שתי הקבוצות בניצחון 1:3 של ספורטינג, שלא התקשתה גם היום מול יריבתה המידרדרת. כרמלו כבש את הראשון בדקה ה-19 ובישל לדויד בראל את השני בדקה ה-36, כשבתווך הורחק אלברטו מרקוס האורח. הבלם חוסה גרסיה קאלבו צימק עבור ויאדוליד דקה לסיום.

בטיס - מלאגה 2:1

המארחים ספגו במחזור הקודם את הפסדם הרביעי בחמישה משחקים, ולא רצו להעמיק את המשבר מול הפתעת העונה ממלאגה. אפונו לא התחשב בבעיות של בטיס וקבע 0:1 בפנדל בדקה ה-19. חמש דקות לאחר מכן המצב הסתבך עוד יותר עבור בטיס, כשהמגן מלי הורחק. למרות החיסרון המספרי, הצליח אשיל אמאנה הקמרוני להשוות בכדור חופשי בדקה ה-38, אבל בדקה ה-90 אליסאו המחליף העניק את הניצחון המוצדק למלאגה.

נומאנסיה - חטאפה 1:2

רוברטו אבונדנסיירי רוצה לחזור לבוקה ג'וניורס. זה לא סוד, וגם בחטאפה יודעים את זה. הערב כנראה קיבלו שם עוד מושג עד כמה הראש שלו בארגנטינה, כאשר גרם לפנדל בדקה השלישית וראה את הכרטיס האדום. חוסה בארקרו דייק מהנקודה והעניק לנומאנסיה יתרון חשוב, שהוכפל רק בדקה ה-80, על ידי המחליף קרלוס ארנדה.

סנטאנדר - רקראטיבו 1:1

הקבוצה מקנטבריה עדיין מחפשת את דרכה העונה, כאשר ערב המחזור הייתה מרוחקת תשע נקודות מכרטיס לאירופה ושבע נקודות מהקו האדום. ג'ונתן המקומי העלה את ראסינג ליתרון בדקה ה-33, אבל עשר דקות חלפו וחבייר קמוניאס השווה ודאג לחלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully