וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קרית אתא הפתיעה את מכבי תל אביב

הקבוצה מהצפון הנחילה לאלופה הפסד ראשון העונה, 3:2 אחרי משחק מותח. מטה אשר ניצחה את הוד השרון בת ים את נווה שאנן

ליגת העל בכדורעף גברים חזרה לפעילות לאחר פגרה של כשבועיים ואיתה הפתעה גדולה לאחר שעירוני קרית אתא, הרביעית ערב המחזור, ניצחה בביתה 2:3 את הדאבליסטית מכבי תל אביב והנחילה לה הפסד ראשון העונה, לאחר משחק שארך לא פחות משעתיים.

האלופה פתחה את המשחק חזק כהרגלה וניצחה את המערכה הראשונה 19:25, אך מי שחשב שקרית אתא תוותר על המשחק הזה, טעה ובגדול. המערכה השנייה הייתה כולה של המארחים, שניצחו 18:25 וחזרו למשחק. תל אביב חזרה להוביל כשניצחה את המערכה השלישית 23:25, אך הנדנדה נמשכה ואתא השוותה שוב, לאחר ניצחון 22:25 במערכה הרביעית. המערכה החמישית והמכרעת הייתה צמודה ביותר, כשבסיום מנצחת אתא 14:16 ורושמת את אחד הניצחונות המפתיעים של העונה. המצטיין במשחק היה הזר הפולני של המארחים, מיכאל קיובק. בעקבות הניצחון עלתה קרית אתא לפחות באופן זמני למקום השלישי. מכבי תל אביב נותרה ראשונה.

משחק מעניין נוסף היה בהיכל הספורט נעמן, אולמה הביתי של הפועל מטה אשר, אליו הגיעו 400 צופים כדי לראות את המשחק בין המקומיים לסגנית האלופה, מכבי הוד השרון. האורחים פתחו את המשחק היטב וניצחו במערכה הראשונה 23:25, אבל מטה אשר חזרה למשחק, ניצחה בשלוש המערכות הבאות והשלימה 1:3.

בבת ים ניצחה עירוני המקומית 0:3 את הפועל נווה שאנן. המשחק היה צמוד בשתי המערכות הראשונות, כשבת-ים מנצחת 21:25 ו-23:25. במערכה השלישית הצליחה בת ים לברוח לאורחים מהכרמל וניצחה 19:25. המשחק בין ארזים'רעננה להפועל המעפיל, שהיה אמור להתקיים היום, נדחה למועד מאוחר יותר. המשחק בין א.ס רמת השרון להפועל כפר סבא יתקיים ב-31.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully