וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר נתקעה בווינטר

אינטר סיימה בתיקו 1:1 עם קליארי הלוחמת במחזור הראשון אחרי החזרה מפגרת החורף, אחרי שנקלעה לפיגור. גנואה - טורינו 0:3

המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) כשגנואה אירחה את טורינו, ניצחה אותה 0:3 ועלתה זמנית מקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו פיורנטינה הרביעית (32). גנואה ספגה הפסד בודד (4:1 ליובנטוס) ב-13 משחקיה האחרונים כשבמהלך המשחקים האלה והשיגה ניצחון 2:3 על נאפולי, תיקו 0:0 מול אינטר וניצחון חוץ 0:1 על סמפדוריה. במשחק המרכזי אירחה אינטר את קליארי מהמקום ה-13 ונקלעה לפיגור משער של אקוואפרסקה. זלטאן השווה וקבע את תוצאת הסיום.


אינטר - קליארי 1:1

אינטר רצתה לפתוח פער של 9 נקודות על פני יובנטוס השנייה, אך הציגה משחק פושר ביותר מול קליארי, שהיתה מסוכנת והיתה יכלוה לנצח. המחצית הראשונה נפתחה בכמה סיכונים של איברהימוביץ', אך היתה ברובה מאכזבת.

במחצית השנייה החלו הנראזורי לתקוף יותר, אך וסבלו מהחמצות של איברה. דווקא קליארי עלתה ליתרון משער יפה של רוברט אקוופרסקה בדקה ה-65 במתפרצת, ממסירה ארוכה של מיקלה פיני. מוריניו ערך חילופים התקפיים, כשהכניס את קווארסמה וקרספו, אך דווקא קליארי הגיעה להזדמנויות ואקוופרסקה הספיק להחמיץ מול שער ריק. זלטאן העניש אותה על כך בדקה ה-77 אחרי מהלך מצוין של קרספו.

גנואה - טורינו 0:3

החלוץ דייגו מיליטו לא החלים מהפציעה שלו, אך זה לא הפריע לאדומים-כחולים. ג'וזפה ביאבה ובושקו ינקוביץ', שני שחקנים שהגיעו בקיץ מפאלרמו, כבשו בדקות לאדומים-כחולים 18 ו-48 ותיאגו מוטה הוסיף את השלישי בדקה ה-84. טורינו נותרה במקום ה-17, נקודה אחת מעל הקו האדום, אך משחק עודף מכל הקבוצות שמתחתיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully