וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרבות לקרבות

ליגת העל חוזרת מפגרה למרות המצב הבטחוני הקשה כדי לנסות להחזיר מעט את המוראל הלאומי. האם עירוני אשקלון תנצח ברוממה את מכבי חיפה?

ליגת העל חוזרת מפגרה, למרות המצב הבטחוני, ותנסה להרגיע מעט את מצב הרוח הלאומי. כעת חוזרים אל קרבות הליגה, ושמים בצד את הלוחמה בדרום.

משחק מספר 34: הפועל חולון – גבעת שמואל (9+). האלופה, שניצחה חמש פעמים העונה בשמונה משחקים, הביסה עוד לפני הפגרה את עירוני קרית אתא. לעומת זאת, גבעת שמואל עם רצף של ארבעה הפסדים, ולמרות הניצחון על מכבי ראשון לציון בגביע, היא מגיעה בעמדה נחותה יותר. למרות זאת, לא נראה שחולון תנצח ביותר מתשע הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 36: בני השרון – מכבי ראשון לציון (12+). עופר ברקוביץ' הגיע לראשון לציון כדי להציל את הספינה הטובעת כשהקבוצה לא נראית טוב וגם חילופי השחקנים לא אמורים להשפיע בצורה רבה מידי. בני השרון אחרי המשחק שפוצץ בטורקיה ותקווה להגיע מלוכדת. היא אמורה לנצח, אך זה לא יקרה ביותר מ-12. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 38: הפועל גלבוע/גליל – עירוני קרית אתא (16+). קרית אתא היא ללא ספק הקבוצה החלשה ביותר בליגה. עד עכשיו היא השיגה רק ניצחון אחד העונה, וזה היה במחזור הראשון. כעת היא יוצאת לפגוש את גלבוע/גליל, שללא ספק קבוצה הרבה יותר טובה ואמורה לנצח. הליין של 16 נקודות הוא צמוד, אך נראה שגלבוע/גליל תנצח בהפרש גבוה יותר. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 41: עירוני רמת גן (15+) – מכבי תל אביב. מכבי תל אביב פירקה את כל מצבור העצבים שלה על אולימפיאקוס ביום חמישי תוך תצוגת כדורסל משכנעת שאותתה לכל מי שעומד מולה שהיא כבר פחות פגיעה. עירוני רמת גן בעידן מאמנה החדש עם שלושה ניצחונות רצופים עוד לפני הפגרה, אך מול הצהובים הם ירשמו סוף סוף הפסד. באיזה הפרש? בפחות מ-15. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 66: מכבי חיפה – עירוני אשקלון (9+). חיפה ניצחה במחזור האחרון עוד לפני הפגרה את גבעת שמואל ב-16 הפרש ונתנה איתות שהיא רצינית לכוונות שלה לפיינל פור. הקבוצה של אבי אשכנזי, שנמצאת עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, מארחת את אשקלון שתנסה להתנער לשעתיים ממתחי הגראדים ולהתרכז בכדורסל. זה יהיה לה קשה, אך היא לא תפסיד ביותר מ-9. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully