וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה ממשיכים דווקא לשחק

בזמן שבישראל הליגה מושבתת, בספרד, באנגליה ובאיטליה מתקיימים משחקי הליגה. במוקד: רומא מארחת את מילאן, מנצ'סטר יונייטד את צ'לסי

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 15.834 (10 ש"ח יניבו 158 ש"ח)

משחק מספר 1: וויגאן – טוטנהאם. אחרי שדהרה ונמלטה מהמקום האחרון, טוטנהאם קצת נעצרה ובמחזורים האחרונים היא מגמגמת, כשבאחרון אף הפסידה 2:0 לווסט ברומיץ'. כעת היא פוגשת יריבה נוחה יחסית, שאמנם מדורגת שביעית, אך בהחלט עבירה. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 9: אודינזה – סמפדוריה. עוד לפני הפגרה שתי הקבוצות הללו לא ממש הבריקו ונראה שהן תמשכנה לדשדש במרכז הטבלה עם קירבה מסוימת לתחתית עד סיום העונה. לפני הפגרה אודינזה הפסידה למילאן 5:1 וכעת תנסה בבית להביא שקט וגאווה לאוהדים. ההימור: 1 (1.95)

משחק מספר 13: מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי. מנצ'סטר יונייטד הרבה פחות מאיימת מזו של השנה שעברה, אלא שגם צ'לסי לא מי יודע מה מבריקה עד כה העונה וחלק מהניצחונות שלה הן תוצאה של יותר מזל משכל. במפגש של האלופה וסגניתה נראה כי הצדדים יסתפקו גם בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.76 (10 ש"ח יניבו 148 ש"ח)

משחק מספר 25: מאיורקה – ריאל מדריד. מאיורקה עדיין מרגישה פראיירית אחרי שהחזיקה מעמד בצורה יפה מול ברצלונה, ובכל זאת סיימה עם הפסד. ריאל לעומת זאת עדיין מרגישה ברת מזל על ה-0:1 בשבוע שעבר משער של אריאן רובן נגד ויאריאל. ריאל אמורה לאסוף ניצחון נוסף. ההימור: 2 (1.5)

משחק מספר 46: רומא – מילאן. עוד לפני הפגרה מילאן התחזקה בדיוויד בקהאם, שלא ישחק נגד רומא, אך לרוסונרי יש מספיק ביטחון כדי לעשות צרות לסגנית האלופה, שנמצאת רחוק מהיכן שהייתה רוצה להיות נכון למחזור ה-16. ניצחון של מילאן גם יקרב אותה ליובה. ההימור: 2 (2.4)

משחק מספר 53: אוסאסונה – ברצלונה. ברצלונה היא ללא ספק האלופה המיועדת ורק משהו יוצא דופן ייקח ממנה את התואר שלו היא ראויה. אלא שברור לכולם שתקלות אכן יקרו בדרך ומעידות הן חלק ברור גם כשיש הגמוניה כמו זו של הקטלונים. מעידה כזו תגיע במשחק החוץ נגד אוסאסונה. ההימור: איקס (4.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully