וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה "כבשו" את הדרום

10.1.2009 / 15:04

נציגי הקהל הכתום ערכו מסע הזדהות באיזור עוטף עזה ואף חילקו חבילות שי לחיילי צה"ל. האוהדים: "זו הייתה סוג של שליחות עבורנו"

ארגון אוהדי בני יהודה "אריות יהודה", הוכיח שוב כי הוא אחד מארגוני האוהדים הרציניים והטובים שיש בארץ וזאת לאחר שנציגיו הגיעו אמש (שישי) לעיר שדרות וישובים נוספים באיזור עוטף עזה ואפילו לאחד ממוצבי צה"ל הסמוכים לעזה, וזאת כחלק ממסע הזדהות והוקרה לתושבי הדרום הנמצאים תחת מתקפת טילים ורקטות של החמאס.

בזמן שחיילי צה"ל נמצאים בפעולה קרקעית בעומק השטח, הצליחו השבוע אוהדי בני יהודה לגייס סכום של כ-15 אלף ¤, שהגיע מהתרמת הגופים העיסקיים, "שטראוס" ו-"מעדני הטלה", שמאמצים את בני יהודה וכן תרומות נוספות שהגיעו משחקני הקבוצה והצוות המקצועי וכמובן מאוהדי הקבוצה ובכסף שאספו הם רכשו מוצרים ומצרכים בבתי עסק בשדרות ואת החבילות חילקו לתושבי הדרום ולחיילי צה"ל הלוחמים באיזור עזה. כ-10 מאוהדי הקבוצה נטלו חלק במבצע החלוקה והם אף הצליחו להשיג אישור מיוחד מהצבא להגיע לתוך אחד ממוצבי צה"ל בגבול עוטף עזה בכדי לחלק לחיילים את החבילות שנרכשו עבורם.

אחד האוהדים הזהובים דרור עוזרי שנטל חלק במסע לדרום סיפר הבוקר בהתרגשות לוואלה ספורט: "מבחינתנו זו הייתה סוג של שליחות, מרגישים גאווה ענקית בלב לתרום למען תושבי הדרום. הרגשנו שתושבי תל אביב נמצאים במעין בועה סגורה כלפי המצב ורצינו להוכיח שזה לא ככה. ארגון האוהדים שלנו שם לנגד עיניו את עניין החינוך ואהבת הארץ וזה לא רק כדורגל. מבחינתנו זאת עליית מדרגה של כל מה שקשור בספורט וחינוך ואהבת הארץ ואני חושב שזה חשוב מאוד."

"הקטע הכי מרגש היה לפגוש את חיילי צה"ל באחד המוצבים", הוסיף עוזרי, "זה מקום שאפילו התקשורת לא מגיעה אליו ופגשנו חיילים שלא ישנו 48 שעות ועסוקים בלחימה בשביל לשמור על המדינה. היית צריך לראות איך הגיבו החיילים כשהם ראו אנשים שהגיעו מתל אביב רק בשביל לתמוך בהם, הם אמרו לנו שזה הדבר שנותן להם הכי הרבה כוח ומוטיבציה להמשיך בפעילות, זה היה ממש מרגש ואני מאוד שמח שעשינו את זה. אני גאה להיות אוהד של בני יהודה ואני חושב שמגיעה יותר ממילה טובה לאוהדים ולכל מי שנטל חלק בפעילות הזאת".

המבצע הזה מצטרף לפעולות נוספות אותם ארגנו אוהדי בני יהודה העונה, ובתוכן מיפגן הזדהות ענק לכבודו של החייל החטוף גלעד שליט, המוחזק בשבי למעלה משנתיים וחצי. גם הנהלת מועדון בני יהודה הודיעה כי היא תיטול חלק בפעילות למען תושבי הדרום ובשבוע הבא יארח המועדון בשיתוף עם "בית דני" כאלף מתושבי הדרום ליום כייף עם קבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער של הזהובים.

בנוסף לכך הודיעו ראשי המועדון כי במשחק הבית הקרוב של הקבוצה יגיעו כ-500 מתושבי הדרום לצפות בחינם בהתמודדות מול הפועל פתח תקווה, במחזור הבא שיערך בליגת העל. כזכור, משחק זה היה אמור להתקיים היום אולם ההתאחדות דחתה את המחזור בגלל לחימת כוחות צה"ל בעזה וכן המצב הבטחוני בדרום הארץ.

בתוך כך, נהנים היום (שבת) שחקניו של המאמן גיא לוזון מיום חופשי וצפויים לשוב מחר לאימונים ולפתוח בהכנות לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו, שיערך ביום רביעי הקרוב מול מכבי תל אביב בבלומפילד. המשחק יתקיים ללא קהל בגלל העונש שספגו הצהובים בבית הדין המשמעתי בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי מכבי במשחק מול סכנין.

המאמן לוזון, ממשיך בחיפושים אחר שחקן חיזוק לחלק ההתקפי של הקבוצה וייתכן שהשבוע ייפתח משא ומתן רשמי להבאתו של ניר נחום שחקנה של מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully